2009-07-20, 13:30
Medlem
theunits avatar
Ja, som rubriken säger, skulle ni våga dejta en polis?

Vilka är era fördomar/tankar/åsikter om poliser och har de infriats? Både positiva som negativa. Dela med er!
Citera
2009-07-20, 13:32
Medlem
Bonko86s avatar
Varför skulle man inte våga göra det? De är inga onda människor från underjorden precis?
Citera
2009-07-20, 13:32
Medlem
cannaBes avatar
Det skulle jag nog till en början, men hade jag märkt att hon tog jobbet såpass mycket på allvar att hon kände sig tvungen att ingripa om jag gjorde något litet oskyldigt ibland så skulle det ju aldrig funka. Men jag skulle må bra av att få skriva upp en snut på listan, det ska jag inte sticka under stol med
Citera
2009-07-20, 13:34
Medlem
Trolldockans avatar
Haha vilken fråga.
Mina fördomar är att poliser är rätt korkade.

(godegud vilka vidriga avatarer du väljer CannaBe)
Citera
2009-07-20, 13:35
Medlem
IRMEs avatar
Aldrig. För det första så kan man ju säga att poliser har en skev moral. Antingen står de ju bakom alla lagar i samhället, vilket gör dem till idioter, eller så har de valt att se till att dessa lagar de inte tycker om hålls, vilket bara är konstigt. D.v.s. hemska människor. Sen finns det väl kanske poliser som blir det för att ha alibi när de gör brott, och sånt är ju coolt

En annan grej är väl, hur mycket kul kan man verkligen ha med en polis? Jag bryter nog lagen dagligen, och det skulle väl bli stopp med det i så fall?
Citera
2009-07-20, 13:37
Medlem
syrabatteriets avatar
Såg en så sjukt het polistjej i lördags. Hon stod och lutade sig mot sin polisbil i Götgatsbacken. Svankade lite likt en bikinimodell. Jag hade lätt dejtat henne!
Citera
2009-07-20, 13:41
Medlem
balbas avatar
Så länge hon kan skilja på jobb och privatliv så skulle jag inte ha några problem med det.
Citera
2009-07-20, 13:43
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balba
Så länge hon kan skilja på jobb och privatliv så skulle jag inte ha några problem med det.

Fast man är ju mer eller mindre polis på heltid. Om det visar sig att en polis gjort/sett/medverkat till ett brott så måste väl denne få sparken?
Citera
2009-07-20, 13:44
Medlem
Ratads avatar
Tycker det är en förbannat massa lata nötter i den yrkeskåren. Åka bil och äta smörgåstårta och tjura. Fast jag har mött en handfull trevliga poliser på festivaler, det är sen när dom blir feta och bittra grisar jag börjar hata dom. Hon får nog bevisa att hon är väldigt rätt för mig.
Citera
2009-07-20, 13:47
Medlem
syrabatteriets avatar
Har ett par konstaplar i bekantskapskretsen, i vilken många exempelvis brukar CB, som utan problem kan skilja på privatliv och yrkesliv.
Citera
2009-07-20, 13:54
Medlem
screWeds avatar
No problemos, våga dejta en polis? Det hade nog inte varit något speciellt. Men man vill ju inte bli arresterad så fort man gör något olagligt!

Någon som har egna erfarenheter och kan dela med sig?
Citera
2009-07-20, 13:54
Medlem
Nej. inte ens chans
Hur ska man leva annars?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in