Citat:
Ursprungligen postat av Norfair
Komma efter? Hur menar du? När jag har slutat tvärt så tar det 1-2 dagar innan det gått ur kroppen och det jävliga kommer, lite "konstig" i huvudet kände jag mig ganska länge, men det riktigt jobbiga när jag inte ens kunde köra bil satt i ca 3 dagar. Men sen ska jag inte säga allt för mycket eftersom jag använde benso när det var som jobbigast, vilket antagligen var det som gjorde att jag ens klarade av att tvärt avbryta en 200mg dosering.
Nu är det förvisso ett tag sedan det här skrevs, men har inte sett att du svarat.
Det jag menade var att jag hört vissa som slutat tvärt med SSRI och det har kommit efter lite senare då de börjat må väldigt dåligt, dvs bli ännu mer depressiva efter någon månad. De som trappat ut har jag förstått ska få en lite bättre balans och inte få en sådan hård eftersmäll. Det är givetvis naturligt att när du är depressiv och satt ut ett SSRI preparat att du givetvis kommer må sämre med största sannolikhet, men detta var alltså som jag förstått i lite större kontrast.