2009-07-20, 10:49
Medlem
Infinitiv86s avatar
Ovanstående kanske vore något att implementera?
Forumet består ju till en stor del utav "skall jag köpa detta eller detta", om det är i en såpass stor utsträckning som i datorforumet vet jag dock ej.
Mest en reflektion från min sida som kanske kan vara applicerbart?

/I86
Citera
2009-07-20, 11:51
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitiv86
Ovanstående kanske vore något att implementera?
Forumet består ju till en stor del utav "skall jag köpa detta eller detta", om det är i en såpass stor utsträckning som i datorforumet vet jag dock ej.
Mest en reflektion från min sida som kanske kan vara applicerbart?

/I86

Skicka ett PM där du beskriver ditt förslag till någon av moderatorerna i det forumet.
Citera
2009-07-20, 11:58
Medlem
epost72s avatar
Jag har för mig att Heinze nämnt detta vid något tillfälle
Tele- och radiokommunikation
Skulle väl vara lämpligt att placera ett underforum i?
Köpråd Mobil
Citera
2009-07-20, 16:23
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Dessa "enda-trådar" är idiotiska, telefonköp med utgångspunkt i att den ska klara av att emulera amiga500 och kunna fungera som gitarrstämmare är ganska annorlunda än vilken telefon som lämpar sig bäst för en neurosedynskadad storviltsjägare.

EDIT: Däremot så kanske det inte vore en så dum idé att försöka flytta trådar av den karaktären till köpråd:hårdvara
Senast redigerad av Cognitive Dissident 2009-07-20 kl. 16:34.
Citera
2009-07-20, 17:56
Medlem
Infinitiv86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Dessa "enda-trådar" är idiotiska, telefonköp med utgångspunkt i att den ska klara av att emulera amiga500 och kunna fungera som gitarrstämmare är ganska annorlunda än vilken telefon som lämpar sig bäst för en neurosedynskadad storviltsjägare.

EDIT: Däremot så kanske det inte vore en så dum idé att försöka flytta trådar av den karaktären till köpråd:hårdvara

Rent allmänt håller jag med dig CD. Jag anser också att det känns bättre att ha ett underforum eller något dylikt för att på något sätt "avgränsa" dessa från huvudforumet. (kanske bör något liknandes göra för vissa produkttrådar, om jag kommer ihåg rätt har väl vissa trådar delats upp tidigare?
Nu verkar det ju dock som att det är ett vedertaget tillvägagångsätt (baserat på hårdvarudelen då som också kan lida lite..) och jag ponerade därmed att det kanske vore det mest relevanta sättet att uttrycka det på. Det är ju såklart upp till mods såklart.

Skall tänka över det Swetech och försöka formulera mig på ett vettigt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in