2011-03-04, 02:13
Medlem
Och när vi är inne på det ämnet, jag tycker att Svt kunde ha en kanal med gammalt från arkivet, kanske i svt24 på nätterna och dagarna, när det ändå bara är nyheter, de borde ju ha mycket i arkiven som de kan sända billigt, ofta så gott som gratis!
Citera
2011-03-04, 09:13
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaanke
Intressant, undrade därför att Seinfeld är den komikern som tjänar mest och han tar det ändå lugnt och är hemma med barnen. Tydligen äger han rättigheterna till serien och håvar in pengar den vägen. Över 650 miljoner i inkomst det senaste året.

Larry David tjänar väl ändå mer pengar på Seinfeld än komikern Seinfeld? Det är ju Larry David som är skapare av serien och har rättigheterna till den. Tror jag. Han har tjänat typ en miljard på Seinfeld. Larry David är en rik snubbe kan man säga.
Citera
2011-03-04, 09:29
Medlem
Erosenins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Larry David tjänar väl ändå mer pengar på Seinfeld än komikern Seinfeld? Det är ju Larry David som är skapare av serien och har rättigheterna till den. Tror jag. Han har tjänat typ en miljard på Seinfeld. Larry David är en rik snubbe kan man säga.

David och Seinfeld skapade serien tillsammans.
Citera
2011-03-04, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Larry David är en rik snubbe kan man säga.
Curb Your Enthusiasm lär han också dra in en hel del på.

TV4 Guld kör ju enbart gamla serier. Och de har inga programledare eller egenproducerat.
Måste vara rätt billig i drift.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in