2009-07-20, 00:41
Medlem
Tjena, min vän ska skjuta tjack som är bankat med kreatin (endast).

Funkar det bra eller har det bieffekter? Med tanke på att tjacket består av 40-50% kreatin, så kanske det blir obehaligt med så mkt kreatin i blodet?

Hade givetvis frågat kranen om han hade haft på telefonen!
Citera
2009-07-20, 00:57
Medlem
Alltså vet ju om att man brukar banka med koffazon, fruktsocker och kreatin. Men blev lite fundersam på bara kreatin?
Citera
2009-07-20, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puresoulswe
Funkar det bra eller har det bieffekter? Med tanke på att tjacket består av 40-50% kreatin, så kanske det blir obehaligt med så mkt kreatin i blodet?

För kranen vet ju precis hur det ligger till?
Min poäng är alltså, varför skulle kranen veta säkert? Han skulle säkert säga att de e bara att köra på.
Citera
2009-07-20, 07:55
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
För kranen vet ju precis hur det ligger till?
Min poäng är alltså, varför skulle kranen veta säkert? Han skulle säkert säga att de e bara att köra på.
En kran bankar ju knappast avsiktligt med något som är direkt skadligt för kroppen. En död kund ger ju inte direkt någon ekonomisk vinst.
Citera
2009-07-21, 13:27
Medlem
Tjackmästarens avatar
Varför inte bara lösa tjacket i kallt vatten och filtrera genom ciggfilter? Amfetaminet löser sig lätt medan kreatin löser sig dåligt i kallt vatten.
Citera
2009-07-21, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puresoulswe
Tjena, min vän ska skjuta tjack som är bankat med kreatin (endast).

Menar du att tjacket är 50-60 % rent ?
Citera
2009-07-21, 17:37
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengsomensnut
Menar du att tjacket är 50-60 % rent ?
Nej att det är 50-60% tjack i lösnigen . Hur rent tjacket i sig var nämndes aldrig............................................ .................................................. ...................
Citera
2009-07-21, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmästaren
Varför inte bara lösa tjacket i kallt vatten och filtrera genom ciggfilter? Amfetaminet löser sig lätt medan kreatin löser sig dåligt i kallt vatten.

Jag har läst att ciggfilter kan innehålla glasfiber o dylikt och att man därför inte skall använda dem som filter, någon som kan bekräfta?

On Topic: När man tar kreatin för träning brukar man ju blanda en te-sked i ett glas vatten, men jag vet inte hur det funkar att få det i blodomloppet...
Citera
2009-07-21, 18:18
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -FuSe-
Jag har läst att ciggfilter kan innehålla glasfiber o dylikt och att man därför inte skall använda dem som filter, någon som kan bekräfta?

On Topic: När man tar kreatin för träning brukar man ju blanda en te-sked i ett glas vatten, men jag vet inte hur det funkar att få det i blodomloppet...

nej det innehåller inga glasfiber vad jag vet. men läs denna tråd https://www.flashback.org/showthread.php?t=406859 så finner du nog ditt svar.
Citera
2009-07-28, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Nej att det är 50-60% tjack i lösnigen . Hur rent tjacket i sig var nämndes aldrig............................................ .................................................. ...................

Nä men jag tänkte på att du skrev att det är 50/60 % tjack och att det endast var bankat med kreatin. Det lär ju vara bankat med fler grejer än så
Citera
2009-07-28, 07:27
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmästaren
Varför inte bara lösa tjacket i kallt vatten och filtrera genom ciggfilter?

Man ska aldrig filtrera med ciggfilter! Använd vanlig bomull från Konsum eller Ica istället.
Citera
2009-07-28, 09:57
Medlem
junkiebusinesss avatar
Har injicerat många lösningar som har innehållt kreatin så ska inte vara någonfara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in