Sverige har inga bra radio kanaler, dom spelar bara horor som Britney, Lady Gaga, Rihanna och äldre kärringar som Madonna och gamla pedofiler som MJ och gamla bögar som George Michael och nya bögar som Timberlake m.fl.
Vem fan vill lyssna på sånt där skräp fast att det toppar hit-listor världen över.
Hela Radio livet i Sverige är ett stort jävla skämt
Spela Trance förhelvete som man gör i Holland
Eller spela gamla godingar med Hendrix, B.B King, Eric Klapton m.fl.
Jag vill gärna höra en bra text eller bara melodin som i Trance
Testa P1... en kanal med mer substans tror jag inte du hittar någonstans. Där har du allt; från tro till vetande via populärkultur. Lyssna t.ex. på Eva Staafs underbart träffande sanningar om "lyckohyckel" i "Heliga familjen"...
Musik.. tja, vad fan? Ladda ner, köp, låna... finns ju s.a.s. ett multum andra kanaler att hitta musik på.
Närmast tranceär nog 107.5, vettefan vad den heter men spelar house/dance. Håller med om att utbudet i svensk radio kan jämföras med anders eklunds charm.
Testa P1... en kanal med mer substans tror jag inte du hittar någonstans. Där har du allt; från tro till vetande via populärkultur. Lyssna t.ex. på Eva Staafs underbart träffande sanningar om "lyckohyckel" i "Heliga familjen"...
Musik.. tja, vad fan? Ladda ner, köp, låna... finns ju s.a.s. ett multum andra kanaler att hitta musik på.
ord!
p1 är verkligen en underskattad kanal som aldrig gör mig missnöjd. Och visst är Heliga familjen fantastiskt!