Som fortfarande fungerar?
Jag har haft min i över tre år, men förra helgen tog det roliga slut. Ett par idioter slängde ner mig i en pool på en fest, med både kamera och mobil i fickan...
Saken är den att mobilen verkar fungera, åtminstone delvis, men att displayen är helt död. Helt omöjligt att använda den alltså, och jag ska köpa en ny snart, men jag hoppas kunna skicka över alla kontakter till en annan mobil via Bluetooth först. Så jag skulle behöva en beskrivning av hur man ska klicka sig fram i menysystemet för att skicka samtliga kontakter.
Jag försökte först använda syrrans liknande Walkman-telefon för att ta mig fram i menyn, men antingen skiljer de sig åt något, eller så fungerar inte Bluetooth. Jag fick för mig att jag för längesedan kunde testa menysystemet i telefonen på SE's hemsida, och jag tror att jag har hittat rätt sida, men av någon anledning fungerar det inte för mig. Kan någon testa om det fungerar att använda funktionen "Prova W810i" på den här sidan:
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w810i?lc=sv&cc=se
Och om det inte fungerar, snälla titta snabbt igenom eran meny och skriv ner exakt hur man ska klicka för att skicka samtliga kontakter, om man använder Walkman-temat.