2009-07-19, 16:46
Medlem
Som fortfarande fungerar?

Jag har haft min i över tre år, men förra helgen tog det roliga slut. Ett par idioter slängde ner mig i en pool på en fest, med både kamera och mobil i fickan...

Saken är den att mobilen verkar fungera, åtminstone delvis, men att displayen är helt död. Helt omöjligt att använda den alltså, och jag ska köpa en ny snart, men jag hoppas kunna skicka över alla kontakter till en annan mobil via Bluetooth först. Så jag skulle behöva en beskrivning av hur man ska klicka sig fram i menysystemet för att skicka samtliga kontakter.

Jag försökte först använda syrrans liknande Walkman-telefon för att ta mig fram i menyn, men antingen skiljer de sig åt något, eller så fungerar inte Bluetooth. Jag fick för mig att jag för längesedan kunde testa menysystemet i telefonen på SE's hemsida, och jag tror att jag har hittat rätt sida, men av någon anledning fungerar det inte för mig. Kan någon testa om det fungerar att använda funktionen "Prova W810i" på den här sidan: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w810i?lc=sv&cc=se

Och om det inte fungerar, snälla titta snabbt igenom eran meny och skriv ner exakt hur man ska klicka för att skicka samtliga kontakter, om man använder Walkman-temat.
Citera
2009-07-19, 17:09
Medlem
cooops avatar
(joystick ned) > (joystick upp) > (joystick upp) > (vänster knapp) > (joystick upp) > (vänster knapp) > (joystick upp) > (joystick upp) > (joystick upp) > (vänsterknapp) > (vänsterknapp) > ( "nu söker den efter tillgängliga enheter") > (joystick upp) > (vänsterknapp)..

tror jag iallafall
Citera
2009-07-19, 18:04
Medlem
Din beskrivning funkade, jag har oxå W810.

Men hur blir det när man söker efter enheter med bluetooth,en? Hur ska han/hon hitta rätt enhet?
Citera
2009-07-19, 18:06
Medlem
Tack så jättemycket! Ska skynda mig att testa det nu. Att hitta rätt enhet borde ju gå att testa sig fram till. Det är 600 meter till närmsta granne, så jag riskerar ju inte att helt fel person tar emot dem iaf
Citera
2009-07-19, 20:10
Medlem
Det funkade utmärkt. Tack så jättemycket för hjälpen! Flashback kan man alltid lita på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in