Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-01, 08:58
Medlem
MooGyMaNs avatar
på många andra forum kan man markera texten man vill quota och sedan trycka på en quoteknapp så sätter sig taggarna runt texten automatiskt. har inte hittat ngn sådan här... om den inte finns så borde den allt sättas till omedelbums. (plus knappar för bold och italic osv...)
Citera
2003-12-01, 09:22
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MooGyMaN
på många andra forum kan man markera texten man vill quota och sedan trycka på en quoteknapp så sätter sig taggarna runt texten automatiskt. har inte hittat ngn sådan här... om den inte finns så borde den allt sättas till omedelbums. (plus knappar för bold och italic osv...)

Du kan t.ex. använda quote knappen när du vill svara.
Eller al. så kan du skriva en text, markera texten sedan trycka på den lilla pratbubblan, och få texten quotad.
Citera
2003-12-01, 09:59
Medlem
Ralfons avatar
Som sagt finns det redan en quote-knapp.
Citera
2003-12-01, 10:32
Bannlyst
Jag håller med dig, MooGyMan.
Om man bara ska citera en inlägg så funkar den nuvarande quote-knappen fint. Om man däremot vill citera från två olika inlägg så får man hålla på med att klippa och klistra som värsta pedagogiska dagisbarnet.
Citera
2003-12-01, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MooGyMaN

Det finns ju en quoteknapp,samt knappar för bold och italic....du kanske ska kolla lite mer på ikonerna ovanför fönstret där du skriver dina inlägg innan du klagar
Citera
2003-12-01, 15:58
Bannlyst
måste testa

Citat:
Det finns ju en quoteknapp,samt knappar för bold och italic....du kanske ska kolla lite mer på ikonerna ovanför fönstret där du skriver dina inlägg innan du klagar
Citera
2003-12-01, 16:03
Bannlyst
Men hur får man med vem som skrev det?

Citat:
Du kan t.ex. använda quote knappen när du vill svara.
Eller al. så kan du skriva en text, markera texten sedan trycka på den lilla pratbubblan, och få texten quotad.
Citera
2003-12-01, 16:12
Bannlyst
.............
Citera
2003-12-01, 16:16
Medlem
denieds avatar
då skriver du [ QUOTE=användarnamnet ] utan mellanslag dvs :P
Citera
2003-12-06, 01:14
Medlem
MooGyMaNs avatar
fan e de jag som är dum i huvudet här... hittar verkligen inga bold&italic eller quoteknappar...? ovanför fönster finns det bara smileys och ikoner för frågetecken o sånt... hmm. e det nån inställning i min profil?
Citera
2003-12-06, 01:16
Medlem
MooGyMaNs avatar
[nu hittade jag det! :mad:

jag hade den härna grymma toolbaren avslagen i min profil.. man kan aktivera den typ "VBcode" i profilen för alla som inte hade det innan...
Citera
2003-12-06, 17:55
Medlem
Stonecakes avatar
Ja se på faaan,nästan som en riktig hacker!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in