2009-07-19, 13:00
Medlem
Heyho !

Nu börjar det gå överstyr..
Allt som en gång fanns på Startmenyn finns ej där längre, även fast själva programmen fortfarande är installerade osv.
Jag brydde mig inte så mycket förrän jag startade datorn idag, och såg att alla mina bokmärken i Mozilla var borta, fick skriva om lösenord där det behövdes. Tvungen att skriva in e-post och lösenord för MSN (Har auto-inlogg annars)

Jag har kört både Avast! och NOD32 för fulla muggar för att se om det är ett galet virus/trojan som stjäl mina saker, men utan framgång.

Därför vänder jag mig till er, vad tror ni att det kan vara ? Är det ett virus/trojan ?

Tack på förhand.

Edit: Kollade med World of Warcraft om konto namnet fortfarande fanns sparat, och det gjorde det. Verkar som det endast är mozilla/MSN/Startmenyn som ballat ur.

Edit #2: Jag är nyligen hemkommen från ett LAN, där vi körde utan internet och fick köra med själv-inställda IP'n. Är det möjligt att det har något med själva konto/lösen problemen att göra ?
Senast redigerad av Nullsoft 2009-07-19 kl. 13:09.
Citera
2009-07-19, 13:10
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Operativsystem?

Kört en systemåterställning?
Citera
2009-07-19, 13:12
Medlem
Windows XP Professional 32-bit.

Att jag inte tänkte på systemåterställning, ska testa det omedelbart !
Tusen tack !

Edit: Körde tillbaka datorn 2 veckor, innan problemet uppstod. Ingen lycka, fortfarande saker som saknas från startmenyn och konto/lösenord.
Jag får ta och forma, blir bäst så.

Tack för hjälpen dock.
Senast redigerad av Nullsoft 2009-07-19 kl. 13:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in