2004-07-08, 13:03
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Viktoria Tolstoy. Sista året i gymnasiet. Hon flörtade med mig på en fest hos en kompis. Hade aldrig träffat henne tidigare. Sade nej länge, (tyckte hennes mun var för stor... ) men i takt med att man drack mer så hände det lite.

Munnen slutade vara ett problem kan man väl säga.

Något år senare var hon jazzens nya unga stjärnskott. Jag är fortfarande... jag..

Dessutom är hon gift med en gammal gubbe som varit med i Big Brother.
Citera
2004-07-08, 13:06
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Dessutom är hon gift med en gammal gubbe som varit med i Big Brother.

Det var nog inte skateboarden som lockade iaf.. Jag har aldrig åkt skateboard...
Citera
2004-07-08, 19:41
Medlem
galadriels avatar
Hihi, har sett Alexander Skarsgårds snorre när jag jobbade på sturebadet, blev helt tagen
Citera
2004-07-08, 20:02
Medlem
prettygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galadriel
Hihi, har sett Alexander Skarsgårds snorre när jag jobbade på sturebadet, blev helt tagen

Berätta om den
Citera
2004-07-09, 15:48
Medlem
Inte jämlikt...

Kan någon förklara varför tjejer får gå in i killarnas omklädningsrummen och duscharna när de jobbar på badet / gymet? Fatta vilket liv det skulle bli om en kille som jobbade på ett bad kom in i tjejduschen "hej... ska bara svabba lite"... "Hjälp! Ofredande!".

Någon med erfarenhet eller åsikter om detta? Kanske inte har med kändisämnet att göra men hakar på angående att nån sett en kändiskuk på ett bad.

Slutligen för att få in lite kändisskap i inlägget. Någon som sett några kändisbrudar på nåt bad eller gym? Kom igen nu tjejer, svara!
Citera
2004-07-09, 16:47
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av td
Kan någon förklara varför tjejer får gå in i killarnas omklädningsrummen och duscharna när de jobbar på badet / gymet? Fatta vilket liv det skulle bli om en kille som jobbade på ett bad kom in i tjejduschen "hej... ska bara svabba lite"... "Hjälp! Ofredande!".

Nu gilder vi nog ifrån ämnet lite...men jag svarar ändå.
På badhuset i staden där jag bor städa såväl killar som tjejer på både dam- och herravdelningen. Det sitter dessutom skyltar uppstatta som informerar av detta. Min flickvän har bekräftat att det går omkring killar i tjejerna omklädningsrum och plockar.
Citera
2004-07-09, 20:14
Medlem
Magnus uggla i badbyxor på vanadisbadet, det är en liten jävel
Citera
2004-07-09, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
På årets hultsfredsfestival delade jag pissoar med Kent i Sator.

Jag sladdar med PV:n och lyssnar på Sator
Citera
2004-07-10, 11:58
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Magnus uggla i badbyxor på vanadisbadet, det är en liten jävel

Frågan är väl om han har en liten jävel?
Citera
2004-07-10, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Frågan är väl om han har en liten jävel?
det vet jag inget om, jag var 15 år och kollade honom inte i skrevet precis
Citera
2004-07-11, 20:05
Medlem
nebutsdutss avatar
Har hånglat med Cardigans Ninna de hade då släppt sin första platta.
Stötte på henne sex år senare and she reconized me and smiled
Citera
2004-07-13, 19:55
Medlem
Konsult TTs avatar
I bastun...

Nu slog det mig just att jag suttit i samma bastu som Fredrik Belfrage och Lars-Gunnar Björklund efter att ha spelat badminton för många herrans år sedan. Minns inte exakt när det var men det var bara dagarna innan Tipsextra skulle ha premiär för första gången i TV, så jag och mina badmintonpolare visste vilken match det skulle bli i premiären, det var ju alltid hemligt!
Måste varit 30 år sedan...minst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in