2009-07-18, 04:16
Medlem
-toxic-s avatar
Jag driver en blogg där det är mycket naken bilder + filmer och har sett att man kan tjäna pengar på att ha annonser på sin blogg. Men min fråga är om det finns nån som vill ha annonser på en just sån blogg?

Så är det nån som vet nåt om detta och vart man kan hitta dessa annonser så kom gärna med tips
Citera
2009-07-18, 04:20
Medlem
Kaustis avatar
Hur många besökare har du per dag?
Citera
2009-07-18, 04:21
Medlem
StillNotAPlayers avatar
Gör det.

Men du vet att du lika gärna kan ställa dig på gatan som en hora va?
Citera
2009-07-18, 04:22
Medlem
-toxic-s avatar
ca 1500-2000
Citera
2009-07-18, 04:23
Medlem
-toxic-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillNotAPlayer
Gör det.

Nej tack. Nåt fel med att driva en blogg där man visar upp sig?
Citera
2009-07-18, 04:24
Medlem
StillNotAPlayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -toxic-
Nej tack. Nåt fel med att driva en blogg där man visar upp sig?
Vadå nej tack? Det är precis samma sak. Enda skillnaden är att du tjänar mer på gatan. Så varför inte? För det är ju pengar du vill åt.
Citera
2009-07-18, 04:27
Medlem
BridgeRocks avatar
Lite OT: Undra hur många PM som TS får med frågor om URL till bloggen
Citera
2009-07-18, 04:27
Medlem
-toxic-s avatar
Citat:
Vadå nej tack? Det är precis samma sak. Enda skillnaden är att du tjänar mer på gatan. Så varför inte? För det är ju pengar du vill åt.

Va? Vart är det samma sak? Jag har väl knappas sex för att jag bloggar?? Och jag är ingen hora heller.
Citera
2009-07-18, 04:34
Medlem
Khapis avatar
Du kan använda dig av så kallade referral-länkar. Hur det går till vet jag inte exakt, men googla på ordet så hittar du mer info. Annars kan du ju blogga på Metro, men där krävs det nog att du har kläderna på tyvärr. En porrig sida passar ju bra med porriga annonser, och porrannonser är ju lönsamma som sagt.

Citat:

Din efterblivna satans jävla idiot. Hoppa ur trådjäveln om du inte har något konstruktivt att komma med än off-topic moraltjafs som ingen bryr sig om, inte ens din mor.
Citera
2009-07-18, 04:42
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Va? Vart är det samma sak? Jag har väl knappas sex för att jag bloggar?? Och jag är ingen hora heller.

Du är visst en hora. Du är en smutsig liten hora som horar framför kameran för att tjäna pengar - du säljer din kropp (bilder på den iaf) precis som vilken annan hora som helst.

Hade dock gjort samma sak om jag var en snygg tjej, så jag tycker inte det är fel. Dessutom tittar jag gärna på bilderna om dem är fina.
Citera
2009-07-18, 04:43
Medlem
-toxic-s avatar
Får kika på vad det är för nåt då. Jo metrobloggen har jag haft men blev inte långvarigt då jag blev avstängd där *s*

Tack för tipset!
Citera
2009-07-18, 04:43
Medlem
StillNotAPlayers avatar
Citat:
Det är din åsikt ja, gemene man delar inte den åsikten var så säker. Med bara du och dina blivande barn är lyckliga så är jag lycklig. Lycka till

ont.
Det finns ju banners, tjäna pengar här! på alla större bloggar, det är ju bara att klicka där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in