Citat:
Ursprungligen postat av
CXQH
Jag vet inte om du lever på luft, men ett tips kan vara att använda dina kontanter när du handlar. Du vet istället för att dra kortet ger du en sedel. Annars kan du gå förbi ett bankkontor och sätta in dina sedlar så du fortsatt kan använda ditt plastkort.
Pengar går åt ganska långsamt av att handla vardagliga saker med kontanter plus att då får man ju stå i kö osv. Jag planerar förresten frammåt, har tänkt att börja spela live igen, gjort det tidigare och jag gick plus då ca 30 tusen men jag spelade inte så mycket då och jag är mycket bättre nu än vad jag var förut (spelar online) så jag förväntar mig att tjäna mycket mer än så denna gången.
Men kan man verkligen bara gå till banken och be dom att sätta in pengarna på mitt konto? Hur visar man dom att det inte är svarta pengar? Nekar dom inte dig? Ni har jag skrivit det tidigare i tråden.
Jag försökte en gång sätta in 13 tusen på bank kontot och det blev lite krångel för jag inte har något kvitto från vart dom pengarna kommer ifrån. Dom sa att dom gick med på det denna gången och märkte mitt konto, vet inte om jag hade kunnat fortsätta sätta in mer pengar.