Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-17, 19:28
Medlem
Tjena, skulle vilja ha ett mac tema till min vista data har laddat ned på några ställen men vet ej hur man får det att funka...
Någon som vet var man kan ladda ned och skulle kunna berätta hur man får det att funka?
Tacksam för svar
Citera
2009-07-17, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av strooeem
Tjena, skulle vilja ha ett mac tema till min vista data har laddat ned på några ställen men vet ej hur man får det att funka...
Någon som vet var man kan ladda ned och skulle kunna berätta hur man får det att funka?
Tacksam för svar

Vad är det för teman då? Alltså, är det windows egna tema så är det bara att dubbelklicka på det..

Annars kanske du måste ha andra program för att aktivera temat.
Citera
2009-07-19, 18:55
Medlem
Tankishs avatar
Jag kommer ihåg ett tema jag såg för ett tag sen, eller ja... en hemsida var det. Det var typ en stor knapp på förstasidan av hemsidan (som var gjord endast för ett speciellt Mac-tema till Windowsdatorer). Knappen klickade man på en gång och pangpoff så såg allt ut som på en Mac. Jag sökte lite, men jag hittade inte det. Är det nåt sånt du letar efter, eller skulle det bli för svårt?
Citera
2009-07-21, 00:08
Medlem
Wingatess avatar
Windowblinds tror jag har macteman. Nu var det ett tag sedan jag använde det dock.
Citera
2009-07-21, 01:13
Medlem
aeuss avatar
De finns ett osx-pack ute som ändrar windows tema, muspekare, ljud, bootlogo, startskärm och lägger till en "mac-dock".

Den finns att ladda hem på:

http://www.vistaosx.net/

MEN... Enligt utgivaren så är inte nuvarande version stabil så jag skulle rekommendera att avvakta tills dom släpper en ny version..

Du kan följa upp detta på:

http://patrickgs.deviantart.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in