Citat:
Ursprungligen postat av Telefonsladd
Hon var inte säker på exakt vad hon kände för mig...
Pfft... skitsnack... Töser vet alltid vad dom känner... Det här är bara sludder och trams dom tar till för att pipa ur ett förhållande smidigast möjligt. Det är är inte Dig det är fel på, det är mig...
Nå, tråkigt att Du är ledsen men Du kommer över det. Det kanske inte är så mycket tröst just nu, men en flickvän som gör slut "för att hon är osäker på sina känslor" är en hårsmån från att hoppa i säng med någon annan. Du kom lindrigt undan, var glad för det.
Apropå att behålla henne som vän så tror jag inte att det är en sån bra idé. Hon kanske
var en bra vän innan och under Ert förhållande. Tyvärr kommer det att komma en massa skit emellan nu när det är slut. Tänk om hon skaffar en annan pojkvän nu inom det närmaste, hur skulle Du känna Dig då?
Du gör ju som Du vill, men mitt råd är att skita i henne. Även om det känns i början så stäng av. Rätt som det är kommer Du att komma på Dig själv med att inte tänka på henne hela tiden och då är Du på rätt väg. Umgås inte med henne, ring inte och fråga inte hur hon mår. Var inte överdrivet glad när Du är i hennes närhet heller, för skådespeleri märker dom direkt. Var som vanligt, bara...
Ja, det är svårt att bara vara som vanligt i hennes närhet. Där har Du skälet till att Du inte ska umgås med henne mer än absolut nödvändigt.
Hoppas att det ordnar sig för Dig...
// Roger P.