2009-07-17, 00:59
Medlem
Gimp_offers avatar
Jag kom och tänka på total odödlighet, mao det går inte att döda personen.

Nu är jag inte så jätte insatt i serier så jag vet inte. Sen att generera tappade kroppsdelar helt och hållet är la oxå väldigt ovanligt?
Citera
2009-07-17, 01:00
Medlem
Dödsblickar eller något sådant finns det väl ingen som har?

(Enda som jag kom på rent spontant sådär >__>)
Citera
2009-07-17, 01:27
Medlem
hehe de första inläggen är så jävla klockrena/självklara för att vara flashback! så det tackar jag för!

om jag ska försöka tillföra något seriöst; hur många är det som har über-hörsel, eller det kanske är super vanligt?

eller hur många superhjältar har samma förmåga som min mage, när den inte får mat så äter den upp sig själv en del för att på så sätt förse sig med någonsorts föda...tror inte jag hört talas om någon batman med den förmågan
Citera
2009-07-17, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonympseudonym
hehe de första inläggen är så jävla klockrena/självklara för att vara flashback! så det tackar jag för!

om jag ska försöka tillföra något seriöst; hur många är det som har über-hörsel, eller det kanske är super vanligt?

eller hur många superhjältar har samma förmåga som min mage, när den inte får mat så äter den upp sig själv en del för att på så sätt förse sig med någonsorts föda...tror inte jag hört talas om någon batman med den förmågan

Stålmannen och Daredevil har båda exceptionell hörsel, Stålmannen av mutant/superhjälteskäl och Daredevil på grund av skärpta sinnen p.g.a. blindhet.
Citera
2009-07-17, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejköket
Stålmannen och Daredevil har båda exceptionell hörsel, Stålmannen av mutant/superhjälteskäl och Daredevil på grund av skärpta sinnen p.g.a. blindhet.

just ja! daredevil borde man ju kommit ihåg iallafall (gillade den som liten)
men hur är det med sånt att styra andra, det som någon klass i wow tydligen kan göra som jag inte har en aning om vad det heter ... eller ta över andras sinnen, alltså se/höra det andra egentligen skulle sett å hört?

kul tråd som fan, cred åt TS!
Citera
2009-07-17, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonympseudonym
just ja! daredevil borde man ju kommit ihåg iallafall (gillade den som liten)
men hur är det med sånt att styra andra, det som någon klass i wow tydligen kan göra som jag inte har en aning om vad det heter ... eller ta över andras sinnen, alltså se/höra det andra egentligen skulle sett å hört?

kul tråd som fan, cred åt TS!

Telepati(förmågan att läsa tankar, styra tankar, radera tankar, etc) har sisådär 30% av Marvels superhjältar/mutanter.

Det jag kom att tänka på var kontroll av samtliga element - Eld, vatten, jord och luft.

Thor kan ju kontrollera vädret, men vädret är inget element.
Citera
2009-07-17, 02:19
Bannlyst
Eftersom Mr Manhattan kan göra allt som man kan tänka på så.. : /
Citera
2009-07-17, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matheyus
Det jag kom att tänka på var kontroll av samtliga element - Eld, vatten, jord och luft.

Captain Planet skötte ju den biten, även fast han inte är i samma klass som tidigare nämnda superhjältar så måste han ju ändå räknas med i kategorin.
Citera
2009-07-17, 02:26
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive

äsch. den jäveln kunde ju bara stoppa 99,9 % av alla atombomber som fanns under kalla kriget.. vilken mes!
Citera
2009-07-17, 02:35
Medlem
itsmemarios avatar
så sant så sant

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive

Sant men nu ska vi inte döda tråden så här tidigt

fast nu kommer ajg inte på nåt efter lite googlande så kan ajg verkligen inte hitta nåt som inte gjorts nån gång om man inte ska börja bli fånig
som dom på den här sidan

http://www.superpowerlist.com/

som typ The ability to turn nerds into incredibly sexy, brain-raping psycopaths.

eller
Momentum Killer
The ability to stop movement of everything around you, including you.
Citera
2009-07-17, 06:26
Medlem
Isterpucks avatar
Här kan ni få lite idéer
Citera
2009-07-17, 08:58
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimp_offer
Jag kom och tänka på total odödlighet, mao det går inte att döda personen.

Nu är jag inte så jätte insatt i serier så jag vet inte. Sen att generera tappade kroppsdelar helt och hållet är la oxå väldigt ovanligt?
Jag är inte 100 procentigt säker på om han totalt odödlig. Men Deadpool sägs ha blivit förbannad med liv. -Vilket jag upfattade som att han inte kan dö!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in