• 1
  • 2
2009-07-16, 16:18
Medlem
Psykotons avatar
Jo det stämmer, heter benzylpiperazine och används som avmaskningsmedel.

Från Erowid; BZP is a stimulant which gained popularity in some countries in the early 2000s as a legal alternative to amphetamine, methamphetamine, and MDMA.

Från Wikipedia; Effects

Typical pupil dilationThe effects of BZP are largely similar to amphetamines,[18] with one study finding that former amphetamine addicts were unable to distinguish between dextroamphetamine and BZP administered intravenously.[6] Users report alertness, euphoria and a general feeling of well being. The perception of certain sensations such as taste, colour or music may be subjectively enhanced. The average duration is longer than that of dextroamphetamine, typically lasting 4–6 hours with reports as long as 8 hours depending on the dose.[19] A recent study has shown that mixtures of BZP with other piperazine drugs such as TFMPP share certain pharmacodynamic traits with MDMA.[20]

Trådstartaren kanske inte är ute och flyger after all??
Citera
2009-07-16, 16:39
Bannlyst
Det är BZP du snackar om Det finns i många partypiller, men inte i hans avmaskningsmedicin. Är inte säker på om preparat med BZP ens finns i sverige. Det är i så fall endast för katt-avmaskning

Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Jo det stämmer, heter benzylpiperazine och används som avmaskningsmedel.

Från Erowid; BZP is a stimulant which gained popularity in some countries in the early 2000s as a legal alternative to amphetamine, methamphetamine, and MDMA.

Från Wikipedia; Effects

Typical pupil dilationThe effects of BZP are largely similar to amphetamines,[18] with one study finding that former amphetamine addicts were unable to distinguish between dextroamphetamine and BZP administered intravenously.[6] Users report alertness, euphoria and a general feeling of well being. The perception of certain sensations such as taste, colour or music may be subjectively enhanced. The average duration is longer than that of dextroamphetamine, typically lasting 4–6 hours with reports as long as 8 hours depending on the dose.[19] A recent study has shown that mixtures of BZP with other piperazine drugs such as TFMPP share certain pharmacodynamic traits with MDMA.[20]

Trådstartaren kanske inte är ute och flyger after all??
Citera
2009-07-16, 16:42
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
Det är BZP du snackar om Det finns i många partypiller, men inte i hans avmaskningsmedicin. Är inte säker på om preparat med BZP ens finns i sverige. Det är i så fall endast för katt-avmaskning

Tänkte bara att om avmaskningsmedel A har effekter på psyket, kanske medel B också har det. Väldigt ovetenskapligt, jag vet
Citera
2009-07-16, 16:55
Bannlyst
hehe, förstår hur du tänker ^^ E ju därför en del tror att atarax är flödder bara för att benso är det. "ja men benso är ju ångestdämpande som atarax, SÅ MAN SKA KUNNA FLUMMA PÅ DOM, min kompis fredde tog 4 stycken o han hallosinerade så jag ringde ambulansen". Ungefär så

Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Tänkte bara att om avmaskningsmedel A har effekter på psyket, kanske medel B också har det. Väldigt ovetenskapligt, jag vet
Citera
2009-07-16, 18:02
Medlem
Det här var bland det roligaste jag har läst! Knarka på Vanquin? Du kan lika gärna försöka knarka på Losec eller Albyl. Men har du mask i magen är det klart att det är skönt att bli av med dem...
Citera
2009-07-16, 19:48
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gasolmannen
Sho alla pundare nu behöver jag eran hjälp jag hitta en karta hemma med vanquin 50mg och det är ju perfekt nu när jag inte har pengar till annat men jag undrar hur många sånan behövs det för överhuvudtaget känna av nånting så kan någon vara snäll och berätta lite vilket som är det bäasta sättet att ta dom så man känner av något etc. tack i förhand Jaow

Jag hoppas för mänsklighetens skull att du skämtar...annars måste du nog vara den dummaste människan genom tiderna
Citera
2009-07-16, 23:03
Medlem
10mgs avatar
Typiskt random 15-åring mitt upp i sommarlovet som tror vilken pillerkarta som helst går att flumma på. Om han är seriös håller jag med AntiAlias, dummare får man leta efter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in