2009-07-16, 19:59
Medlem
Ozneks avatar
För mig var det tvärtom, po oxycontin so hade jag extrema problem med urinering, sen när man väl bytte till sub so gick det enklare vilket jag tyckte var riktigt jävla skönt!
Citera
2009-07-16, 20:03
Medlem
AntiAliass avatar
Jag tycker nog nästan tramadol är svårast att pissa på. Men sen så är det lite en dosfråga också... men horse i normala doser t ex tycker jag inte är så svårt att urinera på, då är sub värre.
Citera
2009-07-17, 01:31
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Jag tycker ni borde testa mitt tips att sätta er på huk i badkaret, med kranen på...det funkar iaf 95% av gångerna för mig!

Stämmer.
Citera
2009-07-29, 12:59
Medlem
mrsQs avatar
killar vs tjejer

Kan det kanske vara så att tjejer har lite lättare att urinera än killar efter subintag? Känns som det iallafall..
Jag har absolut inga problem att kissa när jag tagit sub. Nästan så att jag kissar glatt mer, p ga att jag jämt dricker otroligt mycket när jag tagit.. (äter också, allt är ju så gott)
Samtidigt så har nästan alla mina manliga subvänner svårt att kissa.. Såå..

Äh jag vet inte, en teori
Citera
2009-07-29, 21:49
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Sub är ju en av de opioder som man pissar lättast på. Iaf jag, fan cocillana är nästan omöjligt om man inte sitter ner, likaså kodein. Sub är mycket lättare.
Citera
2023-10-13, 06:58
Medlem
Så fascinerande har aldrig direkt svårt att kissa på någon opiat/opioid mest förstoppning men kan alltid kissa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in