Bumpar..
Kronenbourg 1664 har varit mitt favoritöl och härom dagen köpta jag hem en låda för första gången på nåt år kanske.
Men jag tycker inte att den smakar som förut, otroligt tam och den hade inte den där goda smaken. Har dom bytt bryggeri eller vad har hänt
Minns när kronenbourg hade nåt folie runt halsen - jag kanske var 16-17 år, man öppnade kapsylen, vred runt halsen så att folien trycktes mot flaskan sen kunde man halsa, då kände man sig lite världsvan när ens kompisar satt med Falcon 3.5%

. Sen blev det papper runt halsen som man bara kunde trycka sönder med nageln. Nu är ingenting av det där kvar..
Dessutom skulle jag vilja ha den på 50 cl burk!