Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2003-11-29, 10:56
Bannlyst
Tro inte för en sekund att du är vare sig bättre eller sämre än de andra debattörerna. Jag börjar bli ganska jävla less på att få låsa inlägg och radera. Det gäller inte bara dig. Du trampar oerhört nära den fina personangreppsgränsen konstant. Dina inlägg är ej i god ton.

Din nystartade tråd är nu raderad.

pbjt.

Jag har kontaktat admin angående ditt moderatorsmissbruk och någon annans nystartade tråd om att män är starkare än kvinnor, vilket ledde till en ganska rolig diskuss utan personangrepp för en gångs skull.
Citera
2003-11-29, 11:29
Medlem
Kashmirs avatar
Se till att skärp dig istället för att hålla på att vara martyr.
Citera
2003-11-29, 11:46
Medlem
pbjts avatar
Det aktuella PM:et skickades innan min varning på Silvertejp delades ut. Det skickades den 17 november. Att sedan detta PM lästes först idag gör ju att det kanske tolkas i en felaktig kontext. Se länk för varningstråd.

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=94210

Det var alltså en uppmaning till skärpning för att undvika en varning. Det skall alltså ej förknippas med den tråd Silvertejp nämner.
Citera
2003-11-29, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pbjt
Det aktuella PM:et skickades innan min varning på Silvertejp delades ut. Det skickades den 17 november. Att sedan detta PM lästes först idag gör ju att det kanske tolkas i en felaktig kontext. Se länk för varningstråd.

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=94210

Det var alltså en uppmaning till skärpning för att undvika en varning. Det skall alltså ej förknippas med den tråd Silvertejp nämner.

Passar alldeles utmärkt att publicera här och nu eftersom du gått in i en diskuss och försökt styra en debatt i din rikting.
Citera
2003-11-29, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Se till att skärp dig istället för att hålla på att vara martyr.

Ta det där igen..
Jag förstår inte Skånska.
Citera
2003-11-29, 14:10
Medlem
Asmodeuss avatar
Silvertejp, en varning är inte hela världen..
Citera
2003-11-29, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silvertejp
Ta det där igen..

Är skånska det enda du inte förstår?
Citera
2003-11-29, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Är skånska det enda du inte förstår?

Nej, jag förstår inte varför du envisas att hänga efter mig i alla trådar och skrika påve vit och sedan varna mig för personangrepp när jag påpekar faktum men det kan vi ta i en interndebatt, någon annanstans - en annan gång.
Just nu har jag sagt vad kag skulle säga.
Citera
2003-11-29, 16:29
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvertejp
Ta det där igen..

Moget, väldigt moget.

Har även jag en varning men inte tjaffsar jag om orelevanta saker för det.

I mina ögon ser jag framför mig dig som en arg liten flicka som stampar med foten och hoppar upp och ned så att flätorna dansar på ryggen, röd i ansiktet och med tårar av vrede, Jag vill!!!!! Jag vill!!! Jag jag jag

Istället för att komma med dessa kommentarer och ovikitga synpunkter, för jag antar att din förståelse för skånska inte har med varningen att göra, så angrip ämnet på ett seröst sätt och med ordentliga inlägg, hur kan du förvänta dig att jag/någon ska ta dig på allvar när du postar detta trams???

Allvarligt,

(och detta har ingenting med religion/trosuppfattning/kön att göra)
Citera
2003-11-29, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Moget, väldigt moget.

Har även jag en varning men inte tjaffsar jag om orelevanta saker för det.

I mina ögon ser jag framför mig dig som en arg liten flicka som stampar med foten och hoppar upp och ned så att flätorna dansar på ryggen, röd i ansiktet och med tårar av vrede, Jag vill!!!!! Jag vill!!! Jag jag jag

Istället för att komma med dessa kommentarer och ovikitga synpunkter, för jag antar att din förståelse för skånska inte har med varningen att göra, så angrip ämnet på ett seröst sätt och med ordentliga inlägg, hur kan du förvänta dig att jag/någon ska ta dig på allvar när du postar detta trams???

Allvarligt,

(och detta har ingenting med religion/trosuppfattning/kön att göra)

Jag påpekade att jag bara tilltalar pbjit om en interndebatt i ett forum och Caine_Gothenburg som satanist som startat en tråd - inga andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in