Tack för ett vettigt svar.
Har i mitt vanliga snurriga sinne ändå glömt bort att stoppa i mig dagens Stratteradosering (Upptäckte det nyss genom att jag hittade mitt dagliga pill liggandes framför datorn, behövde bara lyfta på hörlurarna.

)
Jag har lyckats krampa förut på just tram som jag skrev tidigare, men då har det handlat om 800mg +1200mg dagen innan, så då får man ju skylla sig själv. Ett par år senare funderar man innan man vräker i sig en extra näve.
Det är inte speciellt obehagligt själva krampen, då man oftast inte minns ett jota av det, men efteråt när polarna/flickvännen/ambulanspersonalen står och rycker och sliter i en... då kan det kännas obehagligt.
Ah, har inte tänkt på det sista, att man kan skylla på stratteran ifall det skulle gå så pass oturligt att jag faktiskt spattar ur. (ngt att lägga bakom örat.)
Anyways, tack för ett vettigt svar än en gång. Dags att ladda upp med thé, snus, film och allt annat som kan tänkas passa ihop för att förstärka nöjet en aning efter bion när det är dags att inta soffläge.