Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-11-29, 03:52
Medlem
H.E.L.s avatar
En tanke som kom upp såhär sent på natten... Vad har ni för mening med era inlägg? Hur söker ni upp det ni skriver om?

"Tanken e den"

E ni som jag som går in på "visa nya inlägg" o om ni har något vettigt o säga så gör ni det? Eller kör ni efter varje "topic"?

Vi e ju ett par personer som alltid verkar ha åsikter om allt.

Frågan till er: Söker du svar på en fråga eller e du ute efter diskussion...

Kan ju själv erkänna att om det gäller typ feminism eller dyligt så e det roligt att jävlas. Som MAN finns ju instikten...

Vad gäller datafrågor o sånt så e det ju ända skillnad.Sånt skojar man inte om

Elller?
Citera
2003-11-29, 03:57
Bannlyst
fan vad djupt.. nästan så jag skäms över o svara fan..
näe men vafan har man inget o göra och sitter uppe halva natten t ingen anledning så.. mår man dessutom pýton så spyr jag ofta lite bajs på både den ena o andra personen.. oavsett om jag håller med eller inte, men det är nog mest mitt egna problem.. så jag spyr galla i alla trådar tyvärr..
vet inte hur det är med andra?
Citera
2003-11-29, 03:58
Bannlyst
Jag är här av olika orsaker. Ibland behöver jag hjälp med information om något spel som jag tänker skaffa. Ibland känner jag för att trakassera någon av forumets mer militanta kvinnor. Ibland vill jag diskutera seriöst om exempelvis politik eller invandring. Ibland är jag på lyset och vill skrävla om mina bedrifter. Ibland har jag tråkigt och slår ihjäl lite tid här.

Sen händer det faktiskt emellanåt att jag hjälper någon annan med något spörsmål vars svar jag faktiskt råkar sitta inne med.

Jag är nog den typiske forummedlemmen på det sättet...

// Roger P.
Citera
2003-11-29, 04:00
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
fan vad djupt.. nästan så jag skäms över o svara fan..
näe men vafan har man inget o göra och sitter uppe halva natten t ingen anledning så.. mår man dessutom pýton så spyr jag ofta lite bajs på både den ena o andra personen.. oavsett om jag håller med eller inte, men det är nog mest mitt egna problem.. så jag spyr galla i alla trådar tyvärr..
vet inte hur det är med andra?

Vi e nog många om det... e ju skoj o skapa disskussion.
Blir även ett beroende. Hur många e vi inte som sitter o trycker "visa nya inlägg" Eller e jag helt ensam?
Citera
2003-11-29, 04:02
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag är här av olika orsaker. Ibland behöver jag hjälp med information om något spel som jag tänker skaffa. Ibland känner jag för att trakassera någon av forumets mer militanta kvinnor. Ibland vill jag diskutera seriöst om exempelvis politik eller invandring. Ibland är jag på lyset och vill skrävla om mina bedrifter. Ibland har jag tråkigt och slår ihjäl lite tid här.

Sen händer det faktiskt emellanåt att jag hjälper någon annan med något spörsmål vars svar jag faktiskt råkar sitta inne med.

Jag är nog den typiske forummedlemmen på det sättet...

// Roger P.

klockrent! Som en annan.
men just nu sitter jag o e sådär lagom djup...hehe...
Citera
2003-11-29, 04:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
klockrent! Som en annan.
men just nu sitter jag o e sådär lagom djup...hehe...

Nykter? Eller djupheten har burits hem på flaska?

// Roger P.
Citera
2003-11-29, 04:09
Medlem
H.E.L.s avatar
Kan ju för jävlighetens skull berätta att jag sitter i GBG... inte gtb som en del as vill uttrycka det. På ett hotell i centrum efter en del festligheter. Vad gör man då när man kommer hem, eller som i detta fallet "till hotellet"? Jo, loggar in o kollar forumets utveckling. "nya inlägg" ibland 3 sidor... ibland bara en, o i bästa fall kan man följa tillbaka typ 9 sidor 11 timmar tillbaka!!!

puss på er...
Citera
2003-11-29, 04:12
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Nykter? Eller djupheten har burits hem på flaska?

// Roger P.

Säger man någonsin att man älskar sina föräldrar? Eller att du har fel o din fru/flickvän/sambo har rätt....
klart man supit. Jag e väl inte helt sjuk i huvudet!
Citera
2003-11-29, 04:12
Bannlyst
jag har ofta runt 20 sidor men ibland sitter jag här nonstop oxå..
undra om man kan få skador av att vara så kritisk som man e? man letar fan nästan bara upp nått som man kan hacka ner på,,, fast ibland händer det även för mig att ja lägger fram en ljuside t nån stackare som behöver hjälp me nån fråga, det gör själen glad.
Citera
2003-11-29, 04:19
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
jag har ofta runt 20 sidor men ibland sitter jag här nonstop oxå..
undra om man kan få skador av att vara så kritisk som man e? man letar fan nästan bara upp nått som man kan hacka ner på,,, fast ibland händer det även för mig att ja lägger fram en ljuside t nån stackare som behöver hjälp me nån fråga, det gör själen glad.

sant! hittar man något som man kan hjälpa till med gör man givetvus det.. O har ingen annan svarat före så e det ju som o leka dunkgömme..eller smyga... man e ivrig o nervös o måtte ingen annan jävel hinna före... o så blir man pissnödig!!! bara av o smyga
Citera
2003-11-29, 04:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
sant! hittar man något som man kan hjälpa till med gör man givetvus det.. O har ingen annan svarat före så e det ju som o leka dunkgömme..eller smyga... man e ivrig o nervös o måtte ingen annan jävel hinna före... o så blir man pissnödig!!! bara av o smyga
hehehe.. livet på fläskbert är intressant och givande..
Citera
2003-11-29, 15:09
Medlem
Lorelais avatar
Jag svarar bara när jag inte kan låta bli.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in