2015-12-18, 13:12
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HallowHallow
Längst ner till vänster och även text att den är fylld

Hm, antingen är jag dum i huvet eller också har min webläsare kukat ur. Under bilden längst ner till vänster står det "Ett av de får rum som fortfarande vittnar om hur det har sett ut." Och det är inte f.d. poolrummet.

Nåväl: hoppas polisen kollar upp detta.
Citera
2015-12-18, 13:23
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Hittar ingen bild på hemsidan du länkade till där poolen är fylld med betong. Borttagen?

Den bilden finns inte, men fotografen från sidan " plattityder" som jag länkade till skrev:
Citat:
Jag gick dock runt och tittade in genom de få fönster som inte var igensspikade och möttes av en sorglig syn där man slitit ut allt och fyllt upp det med gammalt byggmaterial. Träffade istället en skön snubbe som hade sin verksamhet i huset som vittnade om att poolen var igengjutet och stora delar av huset användes till lager för diverse bråte.

Det är Aki han nämner.
Citera
2015-12-18, 13:32
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Den bilden finns inte, men fotografen från sidan " plattityder" som jag länkade till skrev:

Det är Aki han nämner.

Jävlar.. Undrar om polisen redan kollat upp det.

http://www.georadar.se
Citera
2015-12-18, 13:32
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Söker man på Bukettvägen 2 där Aki bodde så är han fortfarande skriven på adressen, samt att det verkar bo 2 andra i den längan.

Jag har sett folk sitta utanför på sommaren så tydligen är det lägenheter nu. Men som sagt, där Aki bodde är fortfarande Akis plejs trots att han inte fysiskt bor där..

Kan nog finnas en anledning till att han inte gör sig av med stället!
Senast redigerad av Livingmyownlife 2015-12-18 kl. 13:38.
Citera
2015-12-18, 16:24
Medlem
Lacerdas avatar
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.3685967-polisen-planerar-nya-undersokningar
Citat:
Detta berättar Bosse Hansén på polisens enhet för grova brott i Eskilstuna. Däremot vill han inte ge några närmare detaljer om exakt vad polisen tänker företa sig.

– Men jag kan säga att vi planerar att göra fördjupade undersökningar i både Hyndevad och på Kungsgatan, säger han
Hoppas att dom kollar upp den där poolen, undrar om den feta skäggbögen börjar bli nervös nu? Eller är han en så pass duktig schackspelare som lägger ut villospår...
Citera
2015-12-19, 10:07
Medlem
Gruppen Dont give up i Eskilstuna söker efter Viktor Hasselström, och både dom och polis vet om "poolen" Som alla pratar om.
Citera
2015-12-19, 11:04
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smulan77
Gruppen Dont give up i Eskilstuna söker efter Viktor Hasselström, och både dom och polis vet om "poolen" Som alla pratar om.

Hur kan dom veta det? Nån som tipsat dom eller följer dom tråden?
Citera
2015-12-22, 03:19
Moderator
Schlesiens avatar
Kuriosa:
Buketten-huset har en egen tråd sedan 8 år tillbaka. (FB) Lyxvilla?...
Citera
2015-12-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smulan77

Gott att höra att det finns folk som söker vidare trots att det gått så lång tid. Vet du hur planerna ser ut i närtid?
Citera
2015-12-31, 01:21
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telefoni
Gott att höra att det finns folk som söker vidare trots att det gått så lång tid. Vet du hur planerna ser ut i närtid?
Dom ska söka ute i området vid Biby, fast med tanke på all jävla snö och tjäle så skjuts det nog upp.
Citera
2016-01-04, 21:29
Medlem
Dom har sökt av Biby,dom jobbar vidare och forsätter söket !
Citera
2016-02-19, 21:19
Medlem
MickeLilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Hur kan dom veta det? Nån som tipsat dom eller följer dom tråden?

Polisen följer med säkerhet den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in