Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-11-29, 02:28
Bannlyst
"Jag okynnesnafsar på Carolas äckliga jävla hakor. Subba.
·Tråd låst·"

Jag kräver en jävla motivering från ungen, Tycker du admin att denna låsning passar sig? Man får inte säga något positivt om Carola, för då får man trådar låsta. Den där snubben passar inte som moderator, han blandar ihop sin roll som moderator med sina personliga åsikter!

Avsätt idioten, det är andra gången han skyller på bakfylla. Får man inte gilla Carola på Flashback.. jisses...
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?p=627188#post627188
Jag litar på din bedömmning admin. ärligt talat vad är detta för idioti, Den där pojken är inte mogen att vara moderator på Flashback. För dig är säkert Carola en gammal kärring Gerra liten, ta för helvete och stick till ditt Lunarstom din jävla skitunge!

Admin, man använder inte sitt moderatorskap till att låsa trådar man personligen inte gillar... så är det bara... Något får mig att tro att gerra vill bli befriad från sin post...han vet mycket väl själv att man inte gör så...
2003-11-29, 11:55
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Detta inlägg genererade ännu en varning

09. Inga personangrepp.
16. Du skall i mån av möjlighet hålla en positiv och vänlig ton, och inte i onödan provocera.

cmp är från och med nu bannad från forumet
2003-11-29, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin2

09. Inga personangrepp.
16. Du skall i mån av möjlighet hålla en positiv och vänlig ton, och inte i onödan provocera.

Även om han blir bannad nu så undrar jag om du lyssnar på kritiken han nämnde?
2003-11-29, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X

Måste hålla med CMP helt i det där fallet. Även om jag inte är lika kåt på Carola som han verkar vara, så har Gerra missuppfattat sin position totalt, och bör snarast fråntas rollen som moderator.

Eller är det verkligen så illa att hans uppgift är att vara smakpolis och låsa trådar och radera inlägg som strider mot hans egna åsikter?
Det räcker med att Westling redan har visat sig vara rejält omogen för uppgiften.

Och ett "löfte" om bättring räcker inte. Skadan är redan skedd, och förtroendet missbrukat.
Han gick på tok för långt över gränsen för vad som ska vara tillåtet för någon i den ställningen.
Återigen, ska det nu trots allt vara ett system med moderatorer så ska det tas jävligt försiktigt.
2003-11-29, 14:14
Bannlyst
Citat:

09. Inga personangrepp.

Det är jag inte alls det din fjant, kan du vara vänlig och besvara mina frågor? Vågar du inte ta den debatten, din fega lilla råtta.
2003-11-29, 17:06
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Måste hålla med CMP helt i det där fallet. Även om jag inte är lika kåt på Carola som han verkar vara, så har Gerra missuppfattat sin position totalt, och bör snarast fråntas rollen som moderator.

Eller är det verkligen så illa att hans uppgift är att vara smakpolis och låsa trådar och radera inlägg som strider mot hans egna åsikter?
Det räcker med att Westling redan har visat sig vara rejält omogen för uppgiften.

Och ett "löfte" om bättring räcker inte. Skadan är redan skedd, och förtroendet missbrukat.
Han gick på tok för långt över gränsen för vad som ska vara tillåtet för någon i den ställningen.
Återigen, ska det nu trots allt vara ett system med moderatorer så ska det tas jävligt försiktigt.

Helt jävla otroligt! Det här är inte AOTV och ska man posta en jävla tråd om Carola så ska man fan krysta fram något intressantare än slikt trams. Jag låste tråden för att jag, och många med mig, antog att det var en felpost. PM:et som följde visade att det var helt fel...

Jag är moderator och i min position så ska jag moderera, sortera och redigera. Du kanske kan vara juste och upplysa mig om vad det är jag har missuppfattat, du verkar ju jävligt insatt.

Inläggen jag raderat är extremt få, och jag skulle verkligen uppskatta om du kunde upplysa mig lite mer exakt om vilka jag raderat felaktigt.

Det är ju inte några vanliga små skitanklagelser du kommer med, Thompa; Se nu till att backa upp dem!
2003-11-29, 17:42
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Naturligvis gjorde jag det.
2003-11-29, 17:44
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc123
Det är jag inte alls det din fjant, kan du vara vänlig och besvara mina frågor? Vågar du inte ta den debatten, din fega lilla råtta.
abc123 är bannad

Anleding: Du är välkommen tillbaka när du lärt dig att debattera på ett normalt sätt. Försök att lägga fram kretiken på ett nyanserat och sakligt sätt istället för sånt här trams.

En anleding till: [thread]95835[/thread]
2003-11-29, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Det är ju inte några vanliga små skitanklagelser du kommer med, Thompa; Se nu till att backa upp dem!

Okej, jag kanske tog i för tidigit. Men jag fick intrycket både av hans inlägg i tråden, av hans klagomål här, och av de andra som har skrivit i tråden att det har hänt tidigare att du låst trådar bara för att du inte gillar Carola.
Motiveringen "Jag okynnesnafsar på Carolas äckliga jävla hakor. Subba.
·Tråd låst·" känns inte så uttömmande. Och stämmer CMPs påstående om att du har låst trådar och sedan skyllt på bakfylla så är inte det heller speciellt vackert.

Jag skiter fullständigt i Carola, men OM det är sant, och du har och fortsätter att låsa trådar om henne bara för att du inte gillar det så är det ett saftigt övertramt.
Hursomhelst så står jag kvar vid att det verkar vara för många som tar det där jävla modererandet på lite för stort allvar. Westling är ju ett lysande exempel. Och IDF ligger ju hela tiden på gränsen, och det finns solklart bättre lämpade.
2003-11-29, 19:12
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Okej, jag kanske tog i för tidigit. Men jag fick intrycket både av hans inlägg i tråden, av hans klagomål här, och av de andra som har skrivit i tråden att det har hänt tidigare att du låst trådar bara för att du inte gillar Carola.
Motiveringen "Jag okynnesnafsar på Carolas äckliga jävla hakor. Subba.
·Tråd låst·" känns inte så uttömmande. Och stämmer CMPs påstående om att du har låst trådar och sedan skyllt på bakfylla så är inte det heller speciellt vackert.

Jag skiter fullständigt i Carola, men OM det är sant, och du har och fortsätter att låsa trådar om henne bara för att du inte gillar det så är det ett saftigt övertramt.
Hursomhelst så står jag kvar vid att det verkar vara för många som tar det där jävla modererandet på lite för stort allvar. Westling är ju ett lysande exempel. Och IDF ligger ju hela tiden på gränsen, och det finns solklart bättre lämpade.

Damn right du tog i för tidigt. Det är första Carola-tråden som dykt upp i någon av mina avdelningar, och den enda jag låst någonsin. Jag har visserligen skrivit massor av inlägg på fyllan, men ingen gång har jag modererat i sådant skick. Ej heller har jag skyllt på något sådant. För var och en som kollar in tråden så borde det stå tämligen klart varför jag låste den. Att någon kan tro att mina åsikter om en jävla sångerska fick mig att låsa den tråden är för mig fullständigt obegripligt. Oavsett om jag motiverar låsningen offentligt eller inte.

Nå, skit samma. Var försiktig med att döma oss moderatorer, och ge fasen i att bunta ihop oss. Alla åsikter finns representerade och vi skäller en hel del på varandra. Vidare så kan vi se mer än övriga medlemmar, och därmed kanske göra andra bedömningar ibland. Låt oss ta cmp som exempel. Han har 6-7 olika konton och ligger bakom en hel del skit här. Att han dessutom skickar förvirrade PM med guldrader som "Påsatt av din far i dajmkrysset eller?" inverkar naturligtvis negativt på vår bedömning av hans seriositet. Men även offentliga inlägg visar på viss läggning för trams.

Förövrigt håller jag med cmp om att Carola är vacker, men han delar av allt att döma inte mitt sinne för humor
2003-11-29, 20:28
Bannlyst
Citat:
abc123 är bannad

Anleding: Du är välkommen tillbaka när du lärt dig att debattera på ett normalt sätt. Försök att lägga fram kretiken på ett nyanserat och sakligt sätt istället för sånt här trams.

En anleding till: [thread]95835[/thread]

Du får gärna besvara det fåtal frågor jag ställde till dig kretinen, om du inte vill finna dig tagen i kragen och upptryckt mot en vägg vid nästa lunch! Mitt tålamod med dylika dumheter är bara så stort! Du jävlas med fel snubbe, och det får du tolka som du vill!
2003-11-29, 20:34
Medlem
sryzons avatar
Hur kommer det sig att du hotar med fysiskt våld?

Tror du att det kommer hjälpa din sak?

Känner du Gerra personligen, eller är det bara ett totallt tomt hot?

Ifall det bara är ett tomt hot, varför hota?

Känns det bättre efter att ha hotat Gerra?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in