Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-07-14, 17:25
Medlem
pure.mornings avatar
Det vet jag inte.. Det är en sånhär: http://www.notebookcheck.net/typo3temp/pics/b06edcef84.jpg
den till vänster..
Citera
2009-07-15, 09:34
Medlem
Men om du fick datorn av skolan, förmodligen i arbets/studiesyfte, kan du inte be IT kolla på det? Antar att den fortfarande ägs av skolan, så då är det väll deras ansvar att den faktiskt fungerar...
Dessutom, varför försöka lösa problemet själv när man kan skyffla över det på nån annan?
Citera
2009-07-15, 09:43
Medlem
Får man fråga vilken skola du går på?
Citera
2009-07-15, 12:12
Medlem
pure.mornings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av convicten
Men om du fick datorn av skolan, förmodligen i arbets/studiesyfte, kan du inte be IT kolla på det? Antar att den fortfarande ägs av skolan, så då är det väll deras ansvar att den faktiskt fungerar...
Dessutom, varför försöka lösa problemet själv när man kan skyffla över det på nån annan?

Grejen är den att jag ska skriva ut mig ur skolan, orkar inte gå kvar. Och min stationära dator fungerar inte heller, så jag måste föra över alla saker ifrån Macen till nån annan dator, så måste fixa en ny först o främst. Vi är skyldiga att anmäla fel på datorn till skolan med en gång, men eftersom jag inte varit där sen i mars, så ja.
Citera
2009-07-15, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raksol
Får man fråga vilken skola du går på?
Vet flera gymnasieskolor som ger Macar till eleverna. Falkenberg bland annat. Vi köpte in ett stort parti crackbooks Apple, som ska komma från Falkenberg, för att dom är utbytta mot unibodys istället..
Citera
2009-12-10, 00:46
Medlem
pure.mornings avatar
Den fungerar fortfarande inte.
Spelade in hur det ser ut när den startar.

http://www.youtube.com/watch?v=nk4vOPB4weM
När pilen kommit fram stannar den så.
Någon som vet vad felet är? Behöver verkligen hjälp med detta.
Citera
2009-12-10, 02:24
Medlem
smurfehs avatar
Har du ingen skiva får du nog prova tanka OS X från annan dator och installera via iPod t.ex..
Citera
2009-12-10, 08:57
Medlem
pure.mornings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
Har du ingen skiva får du nog prova tanka OS X från annan dator och installera via iPod t.ex..

Så det är systemet som har kraschat?
Citera
2009-12-10, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pure.morning
Så det är systemet som har kraschat?
Ja. Antingen så är systemet skadat. Eller så är hårddisken trasig. Precis som jag skrev i min tidigare post....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in