haha na ar inte orginalet haha. Nu har jag kollat upp det internatinella cigg typ prince kostar sjuttio tjeckiska kr det blir ungefer tjugofem kr men inhemska cigg typ steels och sant kostar femtio tjeckiska ungefer femton kr
pobavit v češtině .-- ha sa kul i tjeckien pa tjeckiska
haha na ar inte orginalet haha. Nu har jag kollat upp det internatinella cigg typ prince kostar sjuttio tjeckiska kr det blir ungefer tjugofem kr men inhemska cigg typ steels och sant kostar femtio tjeckiska ungefer femton kr
pobavit v češtině .-- ha sa kul i tjeckien pa tjeckiska
Nej du, där översatte du fel.
Pobav se v česku betyder ha det så kul i Tjeckien.
Väcker denna tråd från de döda. Ett Marlboro paket kostar nu motsvarande 72 Svenska riksdaler i Tjeckien. Hur invånarna har råd att uppehålla sitt tobaksmissbruk är svårt att förstå. Ändå ser jag massvis av folk som röker.
Väcker denna tråd från de döda. Ett Marlboro paket kostar nu motsvarande 72 Svenska riksdaler i Tjeckien. Hur invånarna har råd att uppehålla sitt tobaksmissbruk är svårt att förstå. Ändå ser jag massvis av folk som röker.
Kan tänka mig att det går att få tag i mycket smuggelcigg från exempelvis Balkan under disk på många kiosker.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!