2009-07-13, 21:48
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seburo C-X
Jag ser ärligt talat inte problemet. Vill de visa en film så får de väl göra det. Tror ni verkligen att detta är den enda "dokumentären" som inte är partisk? Men visst ni verkar livrädda så någon god anledning torde ni ju ha.

Förstår inte varför de inte visar Zeitgeist också, fast det är kanske för att inte epileptikerna ska få en episod i början av filmen.

(märk att jag inte är någon konspirationsteoretiker (detta för att föregå snetugget))

Problemet är väl inte att dokumentären skulle vara partisk, problemet är väl att det inte ens är en dokumentär.
Citera
2009-07-13, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Problemet är väl inte att dokumentären skulle vara partisk, problemet är väl att det inte ens är en dokumentär.

Det var därför jag satte citationstecken om ordet dokumentär. Jag menar heller inte att det är det nämligen.

Hade ni blivit lika bestörta om programmet sänts på, låt säg, tv4+ istället för tv4fakta?
Citera
2009-07-13, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seburo C-X
Det var därför jag satte citationstecken om ordet dokumentär. Jag menar heller inte att det är det nämligen.

Hade ni blivit lika bestörta om programmet sänts på, låt säg, tv4+ istället för tv4fakta?

Just tv4fakta gör ju det hela lite mer paradoxalt också. Vem vet vad för tokar som köper all missledande information som anges i den "dokumentären".
Citera
2009-07-14, 12:22
Medlem
Vad är du så förvånad över? Det är det som är poängen med en faktakanal, att visa exempelvis dokumentärer som tar upp FAKTA!

Är du så indoktrinerad att du tror att det var Usama-bin-bluff som beordrade några stackars själar till att begå självmord?

Snacka om att vara ignorant!
Citera
2009-07-14, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av amodestproposal
Vad är du så förvånad över? Det är det som är poängen med en faktakanal, att visa exempelvis dokumentärer som tar upp FAKTA!

Är du så indoktrinerad att du tror att det var Usama-bin-bluff som beordrade några stackars själar till att begå självmord?

Men din idiot!

Det är inte bevisat, och om du nu är så säker kan du ju diskutera detta i 9/11-tråden. För jag ser det självklart att du har all bevis som vi behöver för att vedertaga att det var ett insider-jobb. Annars är du bara en idiot som ljuger.
Senast redigerad av CNN 2009-07-14 kl. 15:03.
Citera
2009-07-14, 15:44
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Och så sägs det att judarna ligger bakom 9/11... Vilken konspiratorisk smörja.
Uhu, när TV4 visade """""""dokumentären"""""" 9/11-mysteries blev det lika tyst när det ifrågasattes hur den judestyrda Bonnierskanalen tillät så flagranta "bevis" visades.
Men det är nog det om är tjusningen med att vara en "öppensinnad". Man kan liksom tro på de mest motsägelsefulla påståenden utan att lyfta på ögonbrynen.
Citera
2009-07-14, 19:39
Bannlyst
Bara jag som jublar när jag hör detta?
Citera
2009-07-14, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BurgerDude
Bara jag som jublar när jag hör detta?

Nejdå, det finns många konspirationskåta ungar där ute som känner som dig.
Citera
2009-07-14, 22:05
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Nejdå, det finns många konspirationskåta ungar där ute som känner som dig.
Därför sänder de i den ohemult populära kanalen TV4 Fakta. Förra året hade de 0,7% av tittarna. http://sv.wikinews.org/wiki/Tittarsiffror:_TV4_Plus_st%C3%B6rre_%C3%A4n_TV6_f% C3%B6r_f%C3%B6rsta_g%C3%A5ngen
Sanningen närmar sig med stormsteg.
Citera
2009-07-14, 22:58
Medlem
Pads avatar
Citat:

bara för att få en uppfattning om hur du tänker, ungefär hur många fel tror du att de har hittat i LC? varför tror du att de släpper fler och fler av de mer spektakulära spåren för varje version och gör det mer utvattnat?

Och om man vill få det till att det var en missil klipper i citat för att få det att låta som det, tycker du då att man sysslar med dokumentärer eller propaganda?

Men visst, har du ett case så är det väl bara att langa fram lite hård bevisning i rätt tråd. Men jag tror inte att jag kommer hålla andan i väntan på att du skall leverera något annat än de vanliga gamla debunkade myterna...
Citera
2009-07-15, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
bara för att få en uppfattning om hur du tänker, ungefär hur många fel tror du att de har hittat i LC? varför tror du att de släpper fler och fler av de mer spektakulära spåren för varje version och gör det mer utvattnat?

Och om man vill få det till att det var en missil klipper i citat för att få det att låta som det, tycker du då att man sysslar med dokumentärer eller propaganda?

Men visst, har du ett case så är det väl bara att langa fram lite hård bevisning i rätt tråd. Men jag tror inte att jag kommer hålla andan i väntan på att du skall leverera något annat än de vanliga gamla debunkade myterna...

FAKTAN är DE FACTO SANN i LC för att det är ett FAKTUM!

Du kan inte använda massa korrupta vetenskapsmän och powerpoint presentationer för att täcka över dina misstag som skedde i hela komplotten!
Citera
2009-07-15, 17:13
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
FAKTAN är DE FACTO SANN i LC för att det är ett FAKTUM!

Aha, det är sant för att det är sant alltså. Härligt med cirkelargument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in