2009-07-12, 22:17
Medlem
Reichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ending
DUUUUDE! Jag är på. ska vi inte typ... råna en bank, ta en massa folk som gisslan. Skjuta hejvilt runt oss så polisen inte har någon annan utväg än att avliva oss?

Ja jag är seriös.

Se då för faen till att ha blanka skott så ni inte skadar oskyldiga.
Citera
2009-07-12, 22:18
Medlem
Glada Taskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Har försökt döda mig själv men har inte kulor nog att ta "the final step"... Är för feg och rädd helt enkelt..

Det är väl ett tecken på att man innerst inne inte vill? Att man vet att man KAN ordna upp saker o ting.. vad det nu är
Citera
2009-07-12, 22:44
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reich
http://www.dn.se/nyheter/sverige/fle...polis-1.484653

Nästintill samtliga dödsskjutningar i länken känns ju mer eller mindre ha uppkommit ur ingenting, helt absurda situationer där det mestadels känns som polisen känt sig hotat av minsta lilla och avlossat eld. Sen när blandar sig polisen in i lägenhetsbråk beväpnade och skjuter en eventuell gärningsman?

Citat:
Ursprungligen postat av Glada Tasken
Det är väl ett tecken på att man innerst inne inte vill? Att man vet att man KAN ordna upp saker o ting.. vad det nu är

Som sagt krävs det ett enormt mod och ansträngningar som uppkommit utifrån, såväl ett självhat så pass enormt att man inte klarar av att leva med sig själv och den instinkten om att man kommer att bli bättre. De flesta människor som har självmordstankar upplever det första gången skrämmande men undermedvetet säkert eggande, vilket med andra ord triggar igång en situation tankemässigt. För de övriga som inte tar sitt eget liv kommer över tankarna, upplever dom i efterhand som trivialiteter och går vidare med sina liv.
Senast redigerad av Rakii 2009-07-12 kl. 22:47.
Citera
2009-07-13, 20:58
Medlem
endings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reich
Se då för faen till att ha blanka skott så ni inte skadar oskyldiga.
Såklart inte, vi ska ha vattenpistoler maskerade som automatvapen. Som små lamm som klär ut sig till vargen.
Citera
2009-07-13, 23:02
Medlem
Om du nu tvunget ska ta livet av dig, sköt det själv och lassa inte över skulden på någon annan. Polisen har knappast betalt för att gå runt och avliva folk och gå i terapi efteråt.

Ge fan i att hoppa framför lastbilar och tåg också.
Citera
2009-07-14, 02:45
Medlem
BigMoneys avatar
det finns säkerligen personer som skulle vilja tortera dig och gör en massa whacko saker med dig men jag tror inte det skulle vara någonting för dig. plus eftersom jag är säker på att det finns någonting som kan få dig att finna glädje i närvaron så måste jag säga att försöka hålla ut. ditt liv kommer inte se likadant ut om 1 år, det är upp till dig att försöka göra ditt liv så som du vill ha det.
Citera
2009-07-19, 22:04
Medlem
konanes avatar
Inte dig man såg på nyheterna för 2 minuter sen hoppas jag!?
Citera
2009-07-19, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konane
Inte dig man såg på nyheterna för 2 minuter sen hoppas jag!?

Huh?
Citera
2009-07-19, 22:17
Medlem
konanes avatar
Citat:
Huh?
Gick på TV4-nyheterna. Någon snubbe i sthlm tror jag som försökte me SbC i sthlm tror jag det var. Hotade polisen med kniv och skrek att de skulle skjuta honom i huvudet. Slutade med att han fick ett skott i tån.

Missade dock första halvan av repotaget. Var kanske gamla bilder.
Citera
2009-07-19, 22:20
Bannlyst
Citat:
Gick på TV4-nyheterna. Någon snubbe i sthlm tror jag som försökte me SbC i sthlm tror jag det var. Hotade polisen med kniv och skrek att de skulle skjuta honom i huvudet. Slutade med att han fick ett skott i tån.

Missade dock första halvan av repotaget. Var kanske gamla bilder.

Nej jag bor i Skåne och jag hade inte hotat polisen med en kniv, knivar is fo pussies. Men jag mår bra nu (temporärt säkert), första dagen idag som jag mått hyffsat och kunnat gå utanför huset. Iaf kontentan att det var inte jag
Citera
2009-07-20, 00:33
Medlem
konanes avatar
Citat:
Nej jag bor i Skåne och jag hade inte hotat polisen med en kniv, knivar is fo pussies. Men jag mår bra nu (temporärt säkert), första dagen idag som jag mått hyffsat och kunnat gå utanför huset. Iaf kontentan att det var inte jag
Härligt!
Citera
2009-07-20, 00:37
Bannlyst
Citat:
Härligt!

Tack!

Värmer att det faktiskt finns folk som verkligen bryr sig, ibland får jag för mig att jag är ensam i en kall värld med inga som kan sympatisera med min situation. Jag är inte ute efter en klapp på axeln (verbalt då...) utan mer hjälp och tips, men det är som sagt trevligt när folk bryr sig

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in