Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-12, 15:56
Medlem
submariners avatar
hej,

som jag förstår det sparas mina MSN konversationer bara om jag klickar i rutan "spara..." i verktyg/? men kan denna inställning variera beroende på vilken dator jag loggar in, och är MSN grundinställning att spara eller inte spara MSN loggar? går det att få fram loggarna på något annat sätt om dom inte är sparade?
2009-07-12, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
hej,

som jag förstår det sparas mina MSN konversationer bara om jag klickar i rutan "spara..." i verktyg/? men kan denna inställning variera beroende på vilken dator jag loggar in, och är MSN grundinställning att spara eller inte spara MSN loggar? går det att få fram loggarna på något annat sätt om dom inte är sparade?

"Visa meddelandehistorik"?
2009-07-12, 16:00
Medlem
micaeles avatar
Inställningen är per instans av programmet, vilket översätts till per dator. Och sparas dom inte, går dom inte att få fram.
2009-07-12, 16:05
Medlem
cannaBes avatar
Det är per dator, men jag är för mig att så fort man loggar in med ett nytt msnkonto på en dator så får man en förfrågan om loggsparande när man stänger första konversationsfönstret.
2009-07-12, 16:46
Medlem
submariners avatar
hej,

så om jag loggar in på för mig en ny dator (t.ex. internetcafé eller hotel) så kan mina MSN konversationer sparas på denna även om jag aktivt inte valt detta i MSN t.ex. på min hemdator? kan administratören för denna dator bestämma detta även om jag inte får frågan av MSN?
2009-07-12, 16:56
Medlem
kanulas avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=455106

Tråd låst!
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in