2009-07-11, 22:32
Medlem
Jag har märkt av en tendens att vi killar går på tjejerna mer och tydligt markerar vad vi vill och vad vi gör när vi flörtar, tjejer därimot använder en mer diskret taktik när det gäller att flörta.

Så killar, hur gör tjejer när dom markerar tydligt vad dom vill och hur och vad räknas som diskret flörtning?
Citera
2009-07-11, 22:40
Medlem
Penzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Jag har märkt av en tendens att vi killar går på tjejerna mer och tydligt markerar vad vi vill och vad vi gör när vi flörtar, tjejer därimot använder en mer diskret taktik när det gäller att flörta.

Så killar, hur gör tjejer när dom markerar tydligt vad dom vill och hur och vad räknas som diskret flörtning?

En gång så lade en främmande brud handen mellan benen på mig. Det är ju inte precis diskret.. men det var kul.
Citera
2009-07-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penzo
En gång så lade en främmande brud handen mellan benen på mig. Det är ju inte precis diskret.. men det var kul.

Då visade hon att hon ville ligga, samma sak hände mig förra helgen. Den brud jag minst förväntade göra det gjorde det, hon började med att smeka min rygg med finger topparna. En timme senare var vi hemma hos mig och knullade.

Nu pratar jag mer flört, alltså att dom visar intresse för att dom kanske vill något i framtiden.
Citera
2009-07-11, 22:47
Medlem
Khapis avatar
Man vet det när man blir "utsatt" för det. Svårare än så är det inte. Alla kvinnor i alla åldrar använder ju olika grepp så jag vet ju inte vad det ska bli av tråden.
Citera
2009-07-11, 22:49
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Då visade hon att hon ville ligga, samma sak hände mig förra helgen. Den brud jag minst förväntade göra det gjorde det, hon började med att smeka min rygg med finger topparna. En timme senare var vi hemma hos mig och knullade.

Nu pratar jag mer flört, alltså att dom visar intresse för att dom kanske vill något i framtiden.

En timme? Är du en sengångare eller vad?
Citera
2009-07-11, 23:18
Medlem
Späks avatar
Nakenbilder på MSN är ett ganska tydligt tecken
Citera
2009-07-11, 23:53
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Nakenbilder på MSN är ett ganska tydligt tecken

Haha ja.
Eller en gång då en brud skrev till mig på msn nått i denna stil:
"Fan kom hit med anakondan din, den vill in i min hallonkaka".

Wtf?
Citera
2009-07-12, 00:07
Medlem
multitasks avatar
En blick som dröjer kvar bara lite, alltså bara lite längre än det man förväntar sig följt av en minimal eller antydan till leende, en liten ryckning i mungipan...precis innan hon vänder blicken åt annat håll..
Citera
2009-07-12, 00:20
Medlem
Pseud0nyms avatar
När hon har sin tunga i min mun brukar jag överväga alternativet att hon eventuellt kanske är lite sugen.

Nej men seriöst, det är väldigt olika på olika kvinnor. På många kan man se det på blicken. Det där leendet som finns även i ögonen, att blicken dröjer sig kvar lite extra och så vidare. Svårt att förklara, men skillnaden finns där och upplevs som mycket tydlig. Tycker jag i alla fall.
Citera
2009-07-12, 03:30
Medlem
RockNRolands avatar
När de håller blicken lite längre än normalt och sedan tittar ner men ett litet leende.

Eller När de kollar på en och sätter all vikt åt ena sidan sätter händerna vid höften samtidgt som de "skjuter" fram höften
Citera
2009-07-12, 03:44
Medlem
dirnas avatar
Jag kör på närhetsprincipen. Röra personen mycket när man pratar med honom, lägga en hand på hans arm när man skrattar och sådär, ser till att hålla sig nära. Bara ett tips om ni vill veta hur man vet att en tjej flörtar.
Citera
2009-07-12, 03:53
Medlem
Då tjejen kollar lite extra på dig, och kollar du tillbaka så kan det per automatik bli ett leende eller att de tar sig vid håret rent reflexmässigt eller både och. Dock trist att de sällan vågar öppna munnen om de inte är packade, men visst händer det och då brukar det ofta handla om en vägvisning, vad klockan är trots att de redan vet svaret. De kan dock få mod till sig om de utsätts för grupptryck av andra tjejer runt omkring.
Senast redigerad av -Streber- 2009-07-12 kl. 03:57.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in