2009-07-10, 19:07
Medlem
Fooulzs avatar
Tjena. Tänkte ta och köpa mig en Abtronic från tvshop, med känner ingen som har testat en sådan, och undrar om dem verkligen funkar?
Om man använder den ca två gånger per dag i en månads tid ska man få sex pack?
Någon som vet om det verkligen är så? Om det nu funkar är det helt fantastiskt!

Skriv gärna tipps vilket el-bälte jag bör köpa, som ni eller någon ni känner har använt, som ger bra resultat
Citera
2009-07-10, 19:12
Medlem
SiSeniors avatar
Köp de inte, bara skit. Har flera polare som köpte sig bälten i tron om att man skulle få värsta 6-packet på någon månad men ack vad besvikna dom blev. Gå till gymmet istället och ät på kalori underskott så kommer 6-packet ska du se.
Citera
2009-07-10, 19:16
Medlem
Superfoxs avatar
Dem borde skämmas att lura folk på pengar...
Citera
2009-07-10, 19:21
Medlem
Jackswastedlifes avatar
NEEEEEEEEEEEJ! Köp inte ett sånt! Du kan få köpa mitt gamla tigerbälte från typ 2004 för endast 300 kr. Du kommer att få minst lika bra resultat! Jag lovar!
Citera
2009-07-10, 19:21
Medlem
tombss avatar
De ska tydligen fungera bra som massage och då ge en eventuell bättre återhämtning, men då gäller det ju att du först drar till gymmet och kör lite råa magövningar så du har nått att återhämta för nåt sånt kommer inte bältet göra åt dig.
Citera
2009-07-10, 19:28
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombs
De ska tydligen fungera bra som massage och då ge en eventuell bättre återhämtning, men då gäller det ju att du först drar till gymmet och kör lite råa magövningar så du har nått att återhämta för nåt sånt kommer inte bältet göra åt dig.

Haha vad fick du massage ifrån? Har du själv testat ett sådant bälte? Det sticker så in i HELVETE i hela mag/ penispartiet så du kan knappt sitta still, och det är inte vad jag kallar massage.
Citera
2009-07-10, 19:33
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Haha vad fick du massage ifrån? Har du själv testat ett sådant bälte? Det sticker så in i HELVETE i hela mag/ penispartiet så du kan knappt sitta still, och det är inte vad jag kallar massage.

Gav det dig bra resultat?
Citera
2009-07-10, 19:36
Medlem
klasklätters avatar
Jag tror(min uppskattning, ej baserat på någon studie på något vis!) är att den ger dig lika mycket träning som att spänna magmusklerna lika ofta som de elektriska impulserna skickas ut.

Vill man bli deffad så ligg på kalorieunderskott.
Citera
2009-07-10, 19:36
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Gav det dig bra resultat?

Som jag skrev tidigare. Köp den inte, bara skit! Jag har själv ingen så använde den inte regelbundet men har flertalet polare som testat den (under några månaders tid) och alla blev djupt besvikna.
Citera
2009-07-10, 19:37
Medlem
GhosteNs avatar
Fungerar icke.. Köp inte.
Citera
2009-07-10, 19:49
Medlem
Spejnars avatar
Massage ska inte vara skönt. Då är det en avrunkning.

OnT: Nej, de funkar inte och är slöseri med pengar. De som köper sådana är lata jävla människor som letar genvägar. Res dig från soffan och gå varje dag så kanske du slipper vara smällfet och må som en säck päror.
Citera
2009-07-11, 03:27
Medlem
nilfirres avatar
en överviktig person kan ju ha magrutor bara de inte syns för det är fett ivägen - deffa måste man ju göra om man vill att de ska synas - finns en anledning till varför produkten finns på TV-shop och inte på gymmet...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in