inte så värst länge. någon vecka. känner dock ingen skillnad sen höjningen men det tar ju sin tid...
Det gör det tyvärr. Oftast så kan man ju bli lite påverkad av en doshöjning i början för att det sedan ska lägga sig och förhoppningsvis bli bättre. Om det dock håller i sig så kanske du borde titta på en annan medicin. Det är kanske inte helt lätt ibland att veta vad som är hönan och vad som är ägget i det här fallet.
Ett tips: Skit i piller, den bästa medicinen är att röka en feting varje gång du känner att livet suger.
Samtidigt när du är bäng så jobbar du på att försöka bli kvitt dessa jobbiga känslor, ångesten etc.
Been there, done that.
prova att anteckna ner allt du kommer på o se om det hjälper litegrann
Har antecknat mycket i mina dagar. dock har jag inte kraft nog att sätta mig ner och anteckna längre. jag gjorde dock det när jag skrev detta inlägget då jag var desperat för att få ut känslorna.. Men i allmänhet så brukar det inte funka
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!