2009-07-10, 02:22
Medlem
Vi har tidigare med stor behållning ätit pizza och annat på Götas Bar & Kök i Majorna (Gbg) men nu är det inte kul längre.

De serverar fatöl med 5 mm kvar till volymmärket på glaset och när man klagar säger kyparen "räkna med skummet också"!

Ännu värre är att maten - gratinerad lax och burgare i alla fall - är helt smaklös. Kunde hjälpligt räddas med bordets peppar och salt men var ändå mycket långt ifrån vad som tidigare serverades.

Den alerta och vänliga personalen är borta, de som nu är där verkar inte intresserade av jobbet och man får vifta och ändå vänta för att få service.

Någon som vet varför detta tidigare bra ställe sunkat ihop fullständigt?
Citera
2009-07-10, 03:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R1127KSA100X2
De serverar fatöl med 5 mm kvar till volymmärket på glaset och när man klagar säger kyparen "räkna med skummet också"!

Hahah. Värsta jag läst tror jag. Sen förstår jag inte varför folk envisas med att köpa äckligt fatöl på äckliga krogar när det finns så många bra ölhallar osv där man kan avnjuta fräscht öl på flaska.
Citera
2009-07-10, 13:51
Medlem
Dom bytte la ägare om jag inte har fel?
Citera
2009-07-10, 16:59
Medlem
11ans avatar
Kasst är det, vet inte om jag tycker det var så mycket bättre innan dock. Maten är fruktansvärt tråkig och allt serveras med 3 stora, smaklösa och dåligt tilllagade potatisklyftor.

Tycker matutbudet i Majorna är jävligt tråkigt förövrigt...
Citera
2009-07-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigOlBitties
Dom bytte la ägare om jag inte har fel?

Vem har köpt?
Citera
2009-07-10, 19:26
Medlem
Visst, ingen guldkrog tidigare heller men pizzorna o t.ex. lax var helt OK för min smak.

Finns det verkligen inga bättre ställen i trakterna?

Citat:
Ursprungligen postat av 11an
Kasst är det, vet inte om jag tycker det var så mycket bättre innan dock. Maten är fruktansvärt tråkig och allt serveras med 3 stora, smaklösa och dåligt tilllagade potatisklyftor.

Citera
2009-11-20, 23:13
Medlem
Danielgbgs avatar
Kan bara hålla med alla inlägg. Dock har jag tagit över köket sen 2 veckor tillbax, och lovar EXTREM bättring och menybyte inom en månad! Välkomna i mitten av december, till en engagerad och inspirerad meny!
Citera
2009-11-21, 00:19
Medlem
Tvåhörnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielgbg
Kan bara hålla med alla inlägg. Dock har jag tagit över köket sen 2 veckor tillbax, och lovar EXTREM bättring och menybyte inom en månad! Välkomna i mitten av december, till en engagerad och inspirerad meny!

Nice!

Vad du/ni än gör, ändra INTE på pizzorna!
Tre Fromage är ett måste när jag har vägarna förbi Gbg och Majorna, vilket händer ibland.
Skit också, nu blev jag ju hungrig...

För er som inte vet:
7) Tre Fromage
tomatsås, ost, mozzarella, parmesan, parmaskinka, salami, oliver
... mycket salt, extremt god.
Citera
2009-11-22, 16:27
Medlem
Talibbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1127KSA100X2
Visst, ingen guldkrog tidigare heller men pizzorna o t.ex. lax var helt OK för min smak.

Finns det verkligen inga bättre ställen i trakterna?

Tycker de va ok senast ja va där, o de va nyligen...kunde ju klart varit mycke bättre men men, får ju inte va för kräsen...sen kanske personalen blir otrevlig när man klagar på att de fattas 5mm öl i glaset!?
Red Lion e bättre, annars Nikholinas eller hur de nu stavas, grym kebab (i majorna dvs)
Citera
2010-02-03, 15:20
Medlem
Oräklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11an

inte konstigt, bor mestadels patrask i majorna. såna som inte betalar för kvalitet. majornafolket vill mest sitta och hinka billig bärs hela dagarna...då blir det sunkigt även om intentionerna hos krogägarna från början var bättre. ställen som Gröna Brunnen, Silverkällan och nu sunkiga Götas går bra pga alla alkade typer som bor där. inte fan går det att få betalt för nån finare kvalitet el service där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in