2003-11-27, 07:53
Bannlyst
är det bara jag eller kommer denna upp precis när du inte vill det och är mer fokuserad på någonting annat? Den djävla 4:an brukar störa mitt synfält precis när jag trycker på "submit new thread" oxå.. dammit!!

edit: du måste trycka här för att se banner´n.. Det är Reklamen för "getaway in sthlm 4" längst upp.. ha framme sidan i tre sekunder minst så märker du hur störande det är när du är koncentrerad på annat,..
Citera
2003-11-27, 10:07
Medlem
AnkBanks avatar
doh!

vad snackar du om?
Citera
2003-11-27, 10:18
Bannlyst
det va nån djävla cepe reklam grejj för "Getaway Stockholm 4".. plötsligt så dyker den där röda fyran upp från ingenstans och förstör allting.. *urk*
Citera
2003-11-27, 11:23
Medlem
Asterixs avatar
Din rubrik är onekligen upplagd för förvirring. "Stör mig på 4:an i flashback´s logga" när du i själva verket menar reklamen ovanför logotypen. Jag stör mig på all reklam men vad har vi för alternativ. Prenumerera på FB:s forum? Nej, tack!

Så länge reklamen inte orsakar några epileptiska anfall, tror jag inte admin bryr sig.
Citera
2003-11-27, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
Din rubrik är onekligen upplagd för förvirring. "Stör mig på 4:an i flashback´s logga" när du i själva verket menar reklamen ovanför logotypen. Jag stör mig på all reklam men vad har vi för alternativ. Prenumerera på FB:s forum? Nej, tack!

Så länge reklamen inte orsakar några epileptiska anfall, tror jag inte admin bryr sig.
okey jag ville inte "röra om i grytan" alls faktist.. jag tänkte bara att om jag postar en tråd i detta ämne så slipper nån annan göra det.
Jag tänkte kolla hur stort detta bekymmer var i ren allmänhet, och jag tror inte det bara är jag som stör mig på att det flyger fram en röd siffra i ögonperspektivn med jämna mellanrum. Ifall det är så så ska jag nog fan ta o sluta lägga sånna här inlägg för det är bara jag som bryr mig ändå..
hoppas flashback fick en fet summa pengar lr liknande när de gick med på att ha den störande loggan.. tycker jag.
Citera
2003-11-27, 12:13
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
okey jag ville inte "röra om i grytan" alls faktist.. jag tänkte bara att om jag postar en tråd i detta ämne så slipper nån annan göra det.
Jag tänkte kolla hur stort detta bekymmer var i ren allmänhet, och jag tror inte det bara är jag som stör mig på att det flyger fram en röd siffra i ögonperspektivn med jämna mellanrum. Ifall det är så så ska jag nog fan ta o sluta lägga sånna här inlägg för det är bara jag som bryr mig ändå..
hoppas flashback fick en fet summa pengar lr liknande när de gick med på att ha den störande loggan.. tycker jag.
Du behöver inte sluta p.g.a min åsikt i frågan. Vem vet, det kanske leder till att admin kvalitetssäkrar reklamen. ISO 9000 eller nånting.
Citera
2003-11-27, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
Du behöver inte sluta p.g.a min åsikt i frågan. Vem vet, det kanske leder till att admin kvalitetssäkrar reklamen. ISO 9000 eller nånting.
ho ho.. nädå ärligt talat det är bra som det är.. om det hade vart en porrsajt eller liknande skulle jag ju knappast maila t admin där bara för att be dom ändra på reklamen.. och då sitter jag nästan lika mycke o kollar på porr som jag gör när jag är här.. hehe
Citera
2003-11-27, 19:31
Medlem
konrad_khans avatar
Det är bara att mappa
www.trans-high.se til 127.0.0.1
i din hosts-fil så slipper du skiten.
Citera
2003-11-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konrad_khan
Det är bara att mappa
Hoho, äntligen ett konstruktivt alternativ. ;-p
Citera
2003-11-28, 00:55
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Det är ju bara att skaffa en ad-blocker av något slag om man stör sig. Själv kör jag den i Nortons Firewall och med Mozilla Firebird. Jag ser bara en handfull textlänkar i vänstra kanten.

/Johan
Citera
2003-11-28, 09:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konrad_khan
Det är bara att mappa
jag var på god väg.. :-p men jag använder proxomitron och den tjänar sitt syfte..
Citera
2003-11-28, 11:02
Medlem
Raazs avatar
Avant Browser har AD-blocker i sin nya beta, den hittar man i deras forum...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in