2022-02-11, 13:47
Medlem
Har alltid träffat svenska tjejer känns på något vis säkrare ofta kunde ma sitta o prata en stund efteråt o om mar tar Madeline så var hon mycket noga med vilka hon träffade man måste kunna verifiera vem man var o hon stressade aldrig
2022-02-11, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klampen12
Har alltid träffat svenska tjejer känns på något vis säkrare ofta kunde ma sitta o prata en stund efteråt o om mar tar Madeline så var hon mycket noga med vilka hon träffade man måste kunna verifiera vem man var o hon stressade aldrig
Just bra en sådan sak är viktigt, vill inte bli stressad av att tjejrna är stressade. Därför är en svensk tjej som har det med eskort som hobby eller extra knäck apsolut bästa eskorter att träffa.
2022-02-14, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klampen12

Precis så var hon. Mycket trevlig. Tyvärr fick jag inte ta henne i tvåan då jag mätte för stor...
2022-02-15, 11:19
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
minns när hon gick vid brunkebergs torg i kort kjol o pappersmapp under armen, verkligen sekreterar lock...nästan trafikstockning vart det när fröken var ute

Precis. Härliga tider
Höll på att köra över henne i kaoset, slumpen gjorde så att hon hamnade i min bil
o har för mig hon tog 1600 för knullet......tyckte det va rena rånet då
2022-02-15, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
Precis. Härliga tider
Höll på att köra över henne i kaoset, slumpen gjorde så att hon hamnade i min bil
det var tider...och det slängdes ut buntvis med visitkort till lägenhetsbordeller på gatan
2022-02-15, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
Precis. Härliga tider
Var väldigt dyrt vet att finska Tina tok runt 800. För ett knulla, flera tjejer tog samma pris som hennes de hade som en meny med olika priser. Ja det var inte som nu var nästan bara svenska tjejer eller svenskt talande. Unga fina tjejer. Kommer ihåg att man kunde köpa någon tidning i porr butiker med annonser, annars fanns ju censur tror jag den hette.
2022-02-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Var väldigt dyrt vet att finska Tina tok runt 800. För ett knulla, flera tjejer tog samma pris som hennes de hade som en meny med olika priser. Ja det var inte som nu var nästan bara svenska tjejer eller svenskt talande. Unga fina tjejer. Kommer ihåg att man kunde köpa någon tidning i porr butiker med annonser, annars fanns ju censur tror jag den hette.
Censur.. Den hade man glömt. Fnasken annonserade till och med i Veckans Brott. För att inte tala om Gula tidningen. (vem behöver bilder)
2022-02-15, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Censur.. Den hade man glömt. Fnasken annonserade till och med i Veckans Brott. För att inte tala om Gula tidningen. (vem behöver bilder)
Ja speciellt när det inte är en så fin tjej som öppnar dörren. Gula tidningen var en nyhet för mig, men i DN gjorde man något fynd under kropps vård ,sen en och annan bil tur till Östermalm vid brand stationen fanns det rätt mycket fina tjejer som var billiga priser för ett knull i bilen
2023-03-11, 22:59
Medlem
poseringsannonser i DN ej att förglömma
2023-03-13, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
poseringsannonser i DN ej att förglömma
Jo där kunde man också göra fynd hette väl massage och friskvård i annonsen om jag inte minns fel.
Många av tjejerna höll till i nedlagda affärers lokaler runt om i staden+en å annan lägenhet men det var aldrig någon tvekan om adressen antingen svarade hon på samtalet eller var det en telefon svarare som gav en adress. Tyvärr så har jag inte träffat M Hamilton men jävla finna bilder hon hade men fem lax för en timme det tar inte många tjejer idag trots att allt blivit dyrare
2023-03-13, 14:39
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Jo där kunde man också göra fynd hette väl massage och friskvård i annonsen om jag inte minns fel.
Många av tjejerna höll till i nedlagda affärers lokaler runt om i staden+en å annan lägenhet men det var aldrig någon tvekan om adressen antingen svarade hon på samtalet eller var det en telefon svarare som gav en adress. Tyvärr så har jag inte träffat M Hamilton men jävla finna bilder hon hade men fem lax för en timme det tar inte många tjejer idag trots att allt blivit dyrare
Jag har träffat henne en gång, men det gällde inte något sex, hon ville bara prata med mej och jag uppfattade henne som mycket trevlig
Hon var helt osminkad, så någon uppmärksamhet av oss infann sig inte Vi träffades på ett fik bara och sanackade i en timma, trevligt på alla sätt.
2023-03-13, 16:03
Medlem
Träffade henne några gånger, första gången när hon var 18 år och gick på Malmskillnadsgatan. Kort kjol, stort burrigt blonderat hår, korsett, såg ut som ett riktigt fnask, men 10 gånger bättre än övriga som gick där då. Tog henne till kontoret och satte på henne på chefens skrivbord. Lekte i henne med en guldstav och sprutade henne i ansiktet. En annan gång hade hon egen bil, som vi åkte ut med till Skeppsholmen där hon sög av mig. Nice.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in