2022-02-05, 06:56
Medlem
crippas avatar
För ordningen skull, så heter hon inte Hamilton och är inte adlig.
2022-02-05, 08:49
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
För ordningen skull, så heter hon inte Hamilton och är inte adlig.
Helt rätt
Men jag har träffat henne, dock icke för att köpa sex, utan för att snacka och käka mat, hon är jättetrevlig faktiskt, hon var helt osminkad vid tillfället och såg även då rätt hyfsad ut. Detta var för flera år sedan
2022-02-07, 21:14
Medlem
Madeline är en mycket trevlig o härlig kvinna har träffat henne privat käkat lite o snackat hon är mycket smart kvinna vet vad hon vill
2022-02-08, 20:46
Medlem
Procurors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klampen12
Hon är väldigt fin o naturlig mycket trevlig så får verkligen hoppas hon är tillbaka snart
Men jösses, såg henne för kanske 15 år sen. Fin, trevlig och extremt flitig under bokad tid. Men hur ser hon ut nu? Fin för sin ålder kanske men nig finns yngre intressantare…
2022-02-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Procuror
Men jösses, såg henne för kanske 15 år sen. Fin, trevlig och extremt flitig under bokad tid. Men hur ser hon ut nu? Fin för sin ålder kanske men nig finns yngre intressantare…

Tog henne när hon var 18, det var nice. Lekte med guldstav i henne, knull, sug och satsen i ansiktet.
2022-02-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Tog henne när hon var 18, det var nice. Lekte med guldstav i henne, knull, sug och satsen i ansiktet.
Vilken härlig upplevelse det måste vara! Något som inte kan vara fel på något sätt. Hon var inte fel att leka med, är det förmodligen inte nu heller om hon är aktiv i branschen, men lite häftigt pris. Kan leka med 5 ryska tjejer för samma pris, kanske inte lika fina som henne, men någon kanske är det?
2022-02-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Vilken härlig upplevelse det måste vara! Något som inte kan vara fel på något sätt. Hon var inte fel att leka med, är det förmodligen inte nu heller om hon är aktiv i branschen, men lite häftigt pris. Kan leka med 5 ryska tjejer för samma pris, kanske inte lika fina som henne, men någon kanske är det?

Det var ju när hon gick på Malmskillnadsgatan, lång smal, blond med permanentat hår, hårt sminkad och med liten topp och kort kjol, sinnebilden för ett fnask. Sen tror jag nog 5 ryskor ändå skulle vara bättre. Ryskor, ukrainskor etc är mina favoriter och haft såna som varit som dockor till utseendet om ni förstår, nästan som konstgjort vackra.
2022-02-10, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Det var ju när hon gick på Malmskillnadsgatan, lång smal, blond med permanentat hår, hårt sminkad och med liten topp och kort kjol, sinnebilden för ett fnask. Sen tror jag nog 5 ryskor ändå skulle vara bättre. Ryskor, ukrainskor etc är mina favoriter och haft såna som varit som dockor till utseendet om ni förstår, nästan som konstgjort vackra.

minns när hon gick vid brunkebergs torg i kort kjol o pappersmapp under armen, verkligen sekreterar lock...nästan trafikstockning vart det när fröken var ute
2022-02-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
minns när hon gick vid brunkebergs torg i kort kjol o pappersmapp under armen, verkligen sekreterar lock...nästan trafikstockning vart det när fröken var ute
Måste varit en härlig syn! När under början på 90 talet?
Åkte lite runt åttio fyra på Östermalm vid brand stationen gick det lite gatflickor, som såg fina ut.
Men ingen fröken Hamilton tyvärr hade varit ett hett minne för livet
2022-02-11, 08:39
Medlem
Citat:
Måste varit en härlig syn! När under början på 90 talet?
Åkte lite runt åttio fyra på Östermalm vid brand stationen gick det lite gatflickor, som såg fina ut.
Men ingen fröken Hamilton tyvärr hade varit ett hett minne för livet
hon höll till Brunkebergstorg ner mot UD. Brandstationen o valhallavägen var det lite mer amatör tjejer om man kan uttrycka sig så..ja slutet på 80 skulle jag gissa
2022-02-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
hon höll till Brunkebergstorg ner mot UD. Brandstationen o valhallavägen var det lite mer amatör tjejer om man kan uttrycka sig så..ja slutet på 80 skulle jag gissa
Okej tack då var jag för tidigt ute men vissa av (amatör tjejrna) var rätt fina . Vågade mig aldrig upp på Malmskillnadsgatan tyvärr, men hon gjorde en bra resa från gatficka till lyxflicka
2022-02-11, 11:09
Medlem
Citat:
Okej tack då var jag för tidigt ute men vissa av (amatör tjejrna) var rätt fina . Vågade mig aldrig upp på Malmskillnadsgatan tyvärr, men hon gjorde en bra resa från gatficka till lyxflicka
ja det var nog så...vet en annan tjej som bodde på götgatan o gifte sig men nånpå värmdö..liknande saga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in