Det var bland annat mig det drabbade så jag behöver nog inte så mycket belägg men vi är flera som drabbats av hennes trakasserier... Droppen var väl när hon eller hennes bulvaner började gå på en annan eskorts föräldraskap här på FB men referenser till hur hon angriper konkurrenter eller folk hon inte gillar på nätet har du ju modererat bort... De övriga trådarna där Madelines knivhugg på en kund på Malmskillnadsgatan och hur hon hamnade i konflikt med en snuttorsk och angav honom (var på Aftonbladets löp för 10+ år sen) och så vidare har blivit ordentligt moddade i efterhand... Du är ny modd i eskortforumet så du kanske kan läsa modereringshistoriken i dessa trådar... Någon har varit flitig med att anmäla inlägg...
(FB) Madde med löshår
(FB) Madeline
OT: Frågan är svår då jag skulle kunna släppa ett par relevanta brottsmålsnummer men det borde ju strida mot 1.06... Men låt oss säga att en del personer är mer journalistiskt intressanta än andra att följa... Tycker däremot inte att det är värt att förstöra hennes liv för att bevisa en tes på flashback

Sanningen är vad den är ändå...