2015-02-28, 18:59
Medlem
Många åsikter här. Jag har träffat MH några gånger. En mycket intelligent och social
kvinna. Jag känner mig mycket bekväm tillsammans med henne. Hon är naturligtvis otroligt sexig
och vacker, men det är något speciellt med hennes personlighet. Vilken underbar kvinna!
2015-02-28, 19:17
Medlem
hokums avatar
Hon har långa läckra ben och en underbar stjärt som jag fått förmånen att kyssa, helt gratis Hoppas hon har fixat höger lilltånagel så man kan suga hennes piggies om det skulle bli aktuellt.
2015-03-01, 13:28
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av best man
Många åsikter här. Jag har träffat MH några gånger. En mycket intelligent och social
kvinna. Jag känner mig mycket bekväm tillsammans med henne. Hon är naturligtvis otroligt sexig
och vacker, men det är något speciellt med hennes personlighet. Vilken underbar kvinna!

Fan va snyggt sammanfattat.
Det kanske räcker så.
2015-03-02, 14:35
Medlem
Citat:

Tja fejderna mellan dessa kvinnor på nätet lär ju fortsätta med tanke på vilka som svarat här och i andra trådar... Det är inte första gången jag ser det här beteendet genom åren... Det är därför jag dels reggade ett nytt nick för jag vill inte bli outad eller utsatt för trakasserier då jag vet att Madeline hotat kunder med polisanmälan som hon hamnat i konflikt med på forum eller ger dåliga omdömen och förföljt dem... Cecila Beckroth en annan flashback kändis outade Madeline i den här tråden för några år sen med namn address ochfödelsenummer... Bara att hon är inblandad i de härvorna....

Poppar popcorn...
Senast redigerad av Eskortbruden 2015-03-02 kl. 14:39.
2015-03-02, 15:20
Medlem
Iljusins avatar
Citat:

En bra sammanfattning som nog de flesta som träffat henne i verkligheten kan skriva under på.

Iljusin
2015-03-02, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
En bra sammanfattning som nog de flesta som träffat henne i verkligheten kan skriva under på.

Iljusin

Du får fråga dig själv hur mycket om henne och hennes liv det är värt att outa för att vinna en poäng på ett forum svarar vi som bokat henne i verkligheten och som har en samhällsposition ochj ekonomi som verkligen inte medger att skriva gästbloggar åt horor...

Hur långt vill du jag ska gå? Berätta vad hon har för husdjur och privata relationer osv... Du verkar jävligt dum i huvudet om det du sysslar med skulle vara något försvar av henne tvärtom uppmuntrar du till spekulation...
Senast redigerad av Eskortbruden 2015-03-02 kl. 15:27.
2015-03-05, 22:30
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortbruden
Det är därför jag dels reggade ett nytt nick för jag vill inte bli outad eller utsatt för trakasserier då jag vet att Madeline hotat kunder med polisanmälan som hon hamnat i konflikt med på forum eller ger dåliga omdömen och förföljt dem...

Har du belägg för detta eller varför sitter du här och sprider rykten om andra människor?
2015-03-06, 00:02
Medlem
Det var bland annat mig det drabbade så jag behöver nog inte så mycket belägg men vi är flera som drabbats av hennes trakasserier... Droppen var väl när hon eller hennes bulvaner började gå på en annan eskorts föräldraskap här på FB men referenser till hur hon angriper konkurrenter eller folk hon inte gillar på nätet har du ju modererat bort... De övriga trådarna där Madelines knivhugg på en kund på Malmskillnadsgatan och hur hon hamnade i konflikt med en snuttorsk och angav honom (var på Aftonbladets löp för 10+ år sen) och så vidare har blivit ordentligt moddade i efterhand... Du är ny modd i eskortforumet så du kanske kan läsa modereringshistoriken i dessa trådar... Någon har varit flitig med att anmäla inlägg...

(FB) Madde med löshår
(FB) Madeline

OT: Frågan är svår då jag skulle kunna släppa ett par relevanta brottsmålsnummer men det borde ju strida mot 1.06... Men låt oss säga att en del personer är mer journalistiskt intressanta än andra att följa... Tycker däremot inte att det är värt att förstöra hennes liv för att bevisa en tes på flashback Sanningen är vad den är ändå...
Senast redigerad av Eskortbruden 2015-03-06 kl. 00:37.
2015-03-06, 01:08
Medlem
Diskussionen om hennes priser är f.ö. inte heller ny (FB) priser?? ...
Som jag sa har Madeline varit nätaktiv mycket länge... Trådarna modereras hårt...
2015-03-06, 01:31
Medlem
torstenhingstens avatar
Efterfrågan styr priset.
Vill folk betala 5000 kr så låt dom göra det.
Måste vara skönt att ha färre kunder, men ändå tjäna bra.
2015-03-06, 07:26
Medlem
Absolut... Jag säger inte att Madeline är dålig hora... Däremot så sitter hon gärna på forum och bråkar och har gjort det i 10+ år... Sånt lämnar självklart spår och med ett par sökningar har man rätt mycket information vilket gör att man kan dra sina egna slutsatser om vem man har att göra med... Här är en tråd till där det hänvisas både till knivningen och polistorsken...

(FB) Madde?

Det finns hur mycket info och inlägg som helst bara i det här forumdelen om man söker på "Madde"... Det är övervägande bra recensioner hon har även från tiden hon gick på Malmskillnadsgatan för 20+ år sen och tog 700 kronor... Jag tycker hon sög bra och hon var aktiv och vältränad i sängen vilket jag uppskattar men allt det där att hon skulle vara beläst nog att vara värd 5000 för att konversera med är väl där jag inte riktigt håller med...
2015-03-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortbruden
Absolut... Jag säger inte att Madeline är dålig hora... Däremot så sitter hon gärna på forum och bråkar och har gjort det i 10+ år... Sånt lämnar självklart spår och med ett par sökningar har man rätt mycket information vilket gör att man kan dra sina egna slutsatser om vem man har att göra med... Här är en tråd till där det hänvisas både till knivningen och polistorsken...

(FB) Madde?

Det finns hur mycket info och inlägg som helst bara i det här forumdelen om man söker på "Madde"... Det är övervägande bra recensioner hon har även från tiden hon gick på Malmskillnadsgatan för 20+ år sen och tog 700 kronor... Jag tycker hon sög bra och hon var aktiv och vältränad i sängen vilket jag uppskattar men allt det där att hon skulle vara beläst nog att vara värd 5000 för att konversera med är väl där jag inte riktigt håller med...

Vart vill du komma har du ens läst tråden du länkar till?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in