Huruvida hon har löshår eller inte låter jag vara osagt. Jag märkte iaf inte det. Jag raggade faktiskt upp henne på malmskillnadsgatan, jag hade varit ute och supit med polarna och var på väg hem när jag såg henne uppe vid brandstationen ungefär. Minns inte vad jag betalade men jag tror att det var 2000kr för hela paketet. Hon hade sin bil parkerad runt hörnet, så det var bara att hoppa in och så körde vi hem till mig.
Hon är lång och har en erotisk utstrålning. Skulle gärna vilja träffa henne en gång till men jag har ingen lust att betala 5000kr.
Det är tack vare Maddes öppenhet till prostitutionen/eskortverksamheten som har gjort att flera i Maddes närhet har börjat med eskortservice.
Kort och gott Madde är en himla mysig tjej och väldigt erotisk men hennes prissättning kanske är lite väl högt. Men det kan ju vara ett tecken på att Madde inte kanske har tillräckligt med stammisar för att hon ska klara sig, dessutom är hon ganska driftig och verkar ha ganska många järn i elden, så hon kanske inte hinner med...