2003-11-26, 19:39
Medlem
Någon som kommer ihåg när den boxen släpps? Har förbeställt den, men kommer inte ihåg datumet...
Citera
2003-11-26, 20:54
Bannlyst
Det var väl igår? Eller idag? I morgon? Skulle ju ha varit förra veckan, men den blev framskjuten en vecka.
Citera
2003-11-28, 01:33
Medlem
jag såg den igår och jag blev väldigt glatt överraskad, den är verklgien värd 5 plus.

jag tycker att den blev extremt mkt bättre nu. jag bara längtar till ROTK nu...
Citera
2003-11-28, 02:06
Bannlyst
Den kom som sagt igår men det verkar he strulat till sig trots allt. Visa boxar har tydligen gått ut utan extra materialet.
Citera
2003-12-01, 16:35
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Det var väl igår? Eller idag? I morgon? Skulle ju ha varit förra veckan, men den blev framskjuten en vecka.

Den kom 26/11. Hade du beställt den får du paketuthämtningsavi från posten den 27/11 och kan hämta den (generellt) från 15.00 den 27 på ditt lokala paketutlämningskontor.

Fick du den senare var din leverantör en jävla klåpare.

Jävla WETA-studios dock. Var för fan ingen Gollum-staty i collectors-boxen, det var en SMEAGOL-staty. Dock har de gjort en Gollum-variant av samma staty, i 7500 numrerade ex, som de säljer för flera hundra. Jävla fascist-fasoner. Smeagol är ju skitmesig, det är Gollums härliga väsande som är coolt. Smeagol ser ju ut som en tönt....
Citera
2003-12-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Den kom 26/11. Hade du beställt den får du paketuthämtningsavi från posten den 27/11 och kan hämta den (generellt) från 15.00 den 27 på ditt lokala paketutlämningskontor.

Fick du den senare var din leverantör en jävla klåpare.

Jävla WETA-studios dock. Var för fan ingen Gollum-staty i collectors-boxen, det var en SMEAGOL-staty. Dock har de gjort en Gollum-variant av samma staty, i 7500 numrerade ex, som de säljer för flera hundra. Jävla fascist-fasoner. Smeagol är ju skitmesig, det är Gollums härliga väsande som är coolt. Smeagol ser ju ut som en tönt....

En staty väser ju ändå inte? Så vad är skillnaden?

Sen är det väl inte fascistiskt att vilka tjäna lite extra pengar?
Citera
2003-12-02, 23:37
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westling
En staty väser ju ändå inte? Så vad är skillnaden?

Sen är det väl inte fascistiskt att vilka tjäna lite extra pengar?

Du missar hela poängen.... Gå till vilken web-shop somhelst, kolla beskrivningen, jag lovar att det står att till collectors-boxen följer det med en exklusiv *GOLLUM*-staty....

Det gör det inte alls.

Resten var ju naturligtvis gammal hederlig jargong och lite orerande om det ena och det andra. Det var väl ändå inte så svårt att missa?

Du förbisåg väl ändå poängen avsiktligt antar jag?
Citera
2003-12-03, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Du missar hela poängen.... Gå till vilken web-shop somhelst, kolla beskrivningen, jag lovar att det står att till collectors-boxen följer det med en exklusiv *GOLLUM*-staty....

Det gör det inte alls.

Hmm, okej.

Citat:
Resten var ju naturligtvis gammal hederlig jargong och lite orerande om det ena och det andra. Det var väl ändå inte så svårt att missa?

Du förbisåg väl ändå poängen avsiktligt antar jag?

Haha. Var väl på lite tjafshumör.
Citera
2003-12-05, 10:23
Bannlyst
Fick den själv den 26/11.
Blev jätte besviken då det var massa repor i 1:a skivan. mailde det aktuella företaget o dom bad mig stoppa den trasiga skivan i ett kuvert utan frimärke till en frisvars adress. 2 dagar senare så damp en ny fin skiva ner i brevinkastet. (Riktigt fint skött av ett postordersföretag)

Då kommer ett nytt problem. Min jävla dvd spelare vägrar läsa skivan.. eller rätare sagt skivorna. Så jag har alltså haft filmen nu i flera dagar utan att kunna se den.

Så nu till min fråga... Var den bra? jätte nyfiken på dom extra 45 min.
Citera
2003-12-05, 10:27
Bannlyst
Den är precis hur bra som helst. Jag fattar inte hur man kan göra en så bra film så mycket bättre. Tråkigt att du har probelm med den ´Men nu när du ändå köpt den så tycker jag du kan ladda ner den. Den måste ses.
Citera
2003-12-05, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Den är precis hur bra som helst. Jag fattar inte hur man kan göra en så bra film så mycket bättre. Tråkigt att du har probelm med den ´Men nu när du ändå köpt den så tycker jag du kan ladda ner den. Den måste ses.

Jo den skall ses.. Tänkte sno grannens dvd-spelare i helgen.
Fattar inte hur man lyckas ha 2 st trasiga dvd spelare. en stationär o en i datorn.
Får väll lämna in den på lagning på siba så kanske den är fixad lagom till ROTK extended kommer ut.
Citera
2003-12-07, 01:44
Medlem
Åkte och köpte den idag. Fy fan va bra!

Alla bortklippta scener var ju guld! Höjde filmen rejält!
Kul med Boromirscenen (tog de tillbaka staden bara för att bli av med den igen? ). Tur att Aragorn snart kommer och sparkar ut den där dryga Stewarten av Gondor.

Enda felet var att Gollumskivan, fodralet och häftet var på italienska?! Vad ska jag göra tycker ni?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in