Citat:
Ursprungligen postat av Hackzor
Jag testade att röka hasch när jag var 21 år. Sedan blev det värre, jag gifte mig med världens finaste & mognaste & schystaste tjej. Jag tog aldrig hand om henne som man egentligen ska göra. Mitt missbrukande har lett till att jag slagit min son, min fru, kallat båda två för de värsta sakerna man kan föreställa sig. Jag har varit nykter i 7 månader nu, men jag är fortfarande samma skitstövel som kallar sin fru för massa saker, jag kan inte sova ordentligt på kvällarna, jag darrar m.m.
Om jag inte tagit skiten för 15 år sen, hade jag varit miljonär p.g.a mina talanger. Jag är 45 år nu och jobbar som taxiförare. Jag jobbar hårt för mitt levebröd och jobbar natt. Jag och min fru bråkar väldigt väldigt väldigt ofta (2 gånger i veckan MINST) samt att barnen får höra alla ord vi säger till varandra.
Jag har sökt psykologhjälp men det hjälper inte så mycket, mitt haschrökande & amfetamin missbruk har gjort så att jag blivit en väldigt negativ & tråkig människa. Min pappa var heroinist, han dog vid 66 års ålder. Min mor dog när hon var 54 i en skönhetsoperation. Jag har en dotter som är 5 som är väldigt livlig och smart, och en son som är 14 år som är jävligt smart också.
Jag behöver akuthjälp på vad jag kan göra, tack
av din skrivning att döma så är du si sådär 13-14år och försöker vara skithäftig genom att vara en 45 årig taxiförare och du lyckas inte heller.
och är det så att du inte ljuger och vill ha hjälp så går man inte på ett internet forum och frågar om råd... man går till en psykolog, du säger att du varit hos 1 redan, gå igen? du skriver även att du behöver "AKUT HJÄLP". vad skulle någon här på flashback kunna göra för att rädda ditt skinn här? säga åt dig att ta din fru i handen och be om ursäkt?
även att du la din post i drogakuten.. lite fel kanske?
jaja, kör hårt