Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Menar du inte att CD-stationen funkar när du skriver så? Isåfall borde det ju inte vara några problem att boota skivan

Men du skrev kanske fel?
Jag menade alltså att de två filerna upperfilters och lowerfilters inte fanns i registermappen. Jag testade att köra programmet Driver Detective och enligt den så var dvd-läsaren "urkopplad". Har dock inte fullversionen av programmet så jag vet inte om den kan åtgärda något.
Men nu kan jag ju inte göra något alls i windows eftersom jag inte kan styra med något.