Hej
De så att jag vill har har köpt min dator på Siba och min windows 8 var redan färdiginstallerad på datorn och de nu så att jag vill fabriksåterställa den,
fråga gäller så här: Kan jag fabriksåterställa datorn från filen/disc "Recovery image (D

"?
Jag fick ingen skiva med när jag köpte datorn så kommer detta ta bort själva Windows 8? eller kommer det att återställa den som när jag köpte datorn.