2010-01-16, 12:33
Medlem
Erk Swedes avatar
Tja

Citat:
Ursprungligen postat av Dave-The-Slave
Detta uppgifter har jag fått från en kommentar på svd.se.
Det är styrelsemedlemmarna för Qpark och deras inkomster.

"Ulf Peder Ståhlberg, Lars Peter Ohlsén, Bo Tomas Eneroth, Nell Issa, Ralf Pierre Jerksten, Ralf Harry Jerksten. Delgivningsbar person Ulf Peder Ståhlberg. Omsättning: 740 milj kr, tillgångar 1,3 miljarder kr."

Helt sjukt vad deg dom tjänar på att blåsa folk. Brorsan vart utsatt härom dagen.. man kan ju inte göra nånting. Bara bita i det sura Qpark-äpplet.

Adresserna till de här gossarna så att folk kan kasta hundbajs i deras brevlådor..
Citera
2010-01-16, 12:56
Medlem
Dr.hankeys avatar
http://www.q-park.se/Jobbap%C3%A5QPark/Tr%C3%A4ffaLisa/tabid/733/language/sv-SE/Default.aspx

Möter du många otrevliga felparkerare?

Nej, de flesta jag träffar på dagarna är faktiskt trevliga. Många frågar mig till råds om parkeringsbestämmelserna, eller vill ha hjälp att hitta rätt. Visst stöter man på arga personer ibland. Men jag försöker bara vara vänlig tillbaka. Jag vet ju att det inte är mig de är arga på egentligen.

Hahahaha eller hur var det nu lisa?...
Citera
2010-01-16, 13:04
Medlem
Echmechs avatar
Avlida dom!

Näe men seriöst så skulle jag gärna se alla privata parkeringsbolag bli sänkta. Gör allt ni kan för att försvåra deras arbete, gärna med epoxy i automaterna eller liknande "hyss"
Citera
2010-12-29, 22:15
Medlem
Fogskum är något som inte är så ovanligt att dom får in i automaterna
Citera
2011-04-04, 15:50
Bannlyst
Dom har riktigt luriga anställningsavtal kommer du inte in med ett visst antal lapp på området så får du sparken. Antagligen hade lapp-fisan få lapp och därför bahandlade människor som skit.
Citera
2011-04-13, 22:45
Medlem
Pebbiss avatar
En till som har drabbats av maffiaföretaget Q-park http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12877426.ab
Citera
2011-10-14, 03:34
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pebbis
En till som har drabbats av maffiaföretaget Q-park http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12877426.ab
Finns det något avslut på den historien?
Citera
2012-12-15, 22:55
Medlem
Molly Muss avatar
Q-park anlitar Hojab (företaget som inte vågar ha en e-postadress på sitt brevpapper) för att stämma "ful-parkerare" till rätten.

Dessvärre måste de ju ange namn och telefonnummer till en hantlangare, förlåt, handläggare när de väl stämmer.

Han var måttlig road, kan jag ju meddela

Jag kör hårt, om Sverige är en rättsstat får de svettas lite.

/MM
Citera
2012-12-16, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimekko
Jag är en sansad person men parkeringsvakter är jordens avskum.

Citat:
Ursprungligen postat av Micke666
Dom är inte alls som andra, jag fick en p-bot utav dom på min egen hyrda plats som jag betalar 600 i månaden för utav dom

Uppenbarligen är de svårartat efterblivna. Det är bara tidens tecken. Efter hundratusentals år av utveckling har människan tvärvänt och börjar nu degenerera i snabb takt. Q-park leder tillbakagången. Det är tveksamt om dessa har någon form av människovärde? Det är dags att göra motstånd. Jag ska skaffa en liten flaska billigt lim att bjuda deras automater på (och låsen på deras bilar). Det skulle vara kul se en sida med alla uppgifter om deras företag och bilder och adresser på alla anställda, reg-nummer o s v. Sorry, men jag bara hatar detta företag.

Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
det är samma typ av folk som sökte jobb som koncentrationslägervakter..

Helt klart. Eftersom vi inte har koncentrationsläger i Sverige startade de ett eget bolag för att bete sig som idioter.
Citera
2012-12-17, 01:07
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Jag har hört om de som kladdat in mynt med loctite,i vissa automater drar det in smeten längre inoch det tar ett tag innan allt beckar ihop,och det räcker inte med att rengöra myntspringan..

Nu vill jag absolut inte uppmana till brott, men rent hypotetiskt så vore det väl effektivt att spruta byggskum i alla öppningar och runt alla luckor? Det skulle vara ett helvete att få bort.
Citera
2012-12-17, 01:10
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audi
Fogskum är något som inte är så ovanligt att dom får in i automaterna

Såg din post föst nu, men vi verkar vara inne på samma idé.
Citera
2013-05-20, 14:29
Medlem
Har också fått "kärleksbrev" från Q-park via Hojab!
Kontrollerade för nöjes skull Hojab:s org.nr. och döm om min förvåning när jag upptäckte att Hojab använder samma org.nr. som Svea inkasso!!! Är det någon juridiskt insatt som kan berätta om det är ok eller om man kan hänga kräken?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in