2003-11-26, 02:56
Som så många andra hade jag min första upplevelse med LSA genom att tugga i mig ex. antal HBW frön och precis som de flesta människor (bortsett från de schommar som äter glas och spikar på TV) så kalvade jag i stort sätt oavbrutet i 1 timme och mådde allmänt skit. Därpå följde däremot ett väldigt behagligt rus som dock i så stor utsträckning redan behandlats i det här forumet att vidare utsvävningar känns onödiga. Jag gillar att vara väck på många olika sätt, ett interesse som jag säkerligen delar med de flesta frekventa besökare på detta forum. Nu e det så att jag beställde, få se... 30x8=240 MG frön av typen "flying saucer", malde ned dem till ett närmast mjölliknande pulver (bortsett från vissa hårda skaldelar) jag hällde sedan enligt rutinerade besökare på kemiskt ren bensin på detta i en försluten behållare och lät stå i 2 dagar. Därpå hällde jag ut alltihopa på tidningspapper och lät den ohälsosamma bensinenen dunsta bort till den grad att frömoset inte hade en tillstymmelse till lukt av bensin, detta tog ungefär 1.5 dygn. Härpå lade jag ned frömoset/pulvret i en liten behållare och tillsatte kemiskt ren aceton så att det gott och väl täckte frömoset. Jag skakade under 2 dygn denna behållare ordentligt då och då. Allting såg ut så som det skulle enligt de guider och tips som har funnits tillhanda... färgen på vätskan stämde etc. Nu tog jag sedan en liten form av typen "knäck-form" och hällde ner filtratet i denna... det blev en ganska ansenlig mängd efter att avdunstningen av acetonet hade slutförts. Som en mellanstor kramsnus ungefär. Jag käkade hela skiten... och gissa vad... inte ett skit hände.... kände inget.. nada.. När jag däremot käkade 10 HBW trippade jag rejält efter att ha spytt som en grogghagga i en timme.... vad gör man... önskar att lagliga droger kunde vara lite roligare.. men, men.. som tur är finns ju annat ql.