Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Faktum är att jag har mer inblick i denna debatt än du kan ana. Jag vet även att det förkommer oerhört mycket felaktig information. Åsikter är fortfarande inte vetenskap. Först när flera stora och ansedda vetenskapliga undersökningar med samma syfte tydligt pekar i samma riktning så kan man tala om att något är vetenskapligt fastslaget. Aftonbladet är dessutom ett av de största fästena för radikalfeminister och vänsterfolk.
Du har fortfarande inte svarat på varför män diskrimineras då det gäller prostatacancer. Du bemöter inte heller mina argument i inlägget.
Nej, det är inget faktum att du har mer inblick i denna debatt än vad jag kan ana. Du påstår det! Du påstår också att "Det förekommer mycket felaktig information". Information om vad?
Jag kan inte ta dig seriöst nu, det känns mer som att det handlar om din prestige (Som man?) att inte ge dig och att hela tiden kräva nya bevis. Det här är inte den mest allvarliga diskussionen för mig just nu, utan något helt annat, så du får ta det som du vill att jag inte fortsätter leta källor för din skull!