Citat:
Alltid lika kul när en muslim pratar om åsnor, de är muslimer som sätter på åsnor och muslimska män som du och andra bosniska muslimer som inte kan kontrollera eran sexlust när ni ser flickor som är i 7-8 års åldern, de är ni muslimer som har i uppdrag utav eran religiösa åskådning och eran stormufti att komma till EU och leva på de kristna människornas skattepengar (de ni kallar för otrogna människor) och samtidigt uppmanar er religiösa åskådning och eran stormufti er muslimer att inte bli som de i EU.
Jag mår utmärkt, de som stör mig är att människor som du och hundratusentals påskkärringar vaggar runt på gator och torg i Sverige och att Sverige förutom få platser och en stad har förstörts genom muslimer som bosätter sig i Sverige.
Vilken tur att Kroatien och Slovenien är så "rena" demografiskt jämfört med s k cumez Bosnien och Hercegovina, Kosovo och Nordmakedonien som har muslimer i överflöd. Så sent som idag sade EU att Albanien och Nordmakedonien inte kommer få börja förhandla med EU. Vem f*n vill ha Albanien och Kosovo, om albaner tror de så är de lika dumma som de är fula sett till utseendet. Majoriteten utav alla albaner har ett ansikte som bara en albansk mor kan älska eller någon annan muslim. Jag kan nästan lova dig att Grekland vinner ikväll, bara tanken på att få sätta ett gäng bosniska muslimer som dyrkar och följer en pedofil på plats är tillräcklig motivation för Grekland.
Ni bosniska muslimer kallar Kacavenda för en pedofil och håller på med katolska präster, medans eran religiösa åskådning går ut på att dyrka och följa en pedofil som var som vilken MENA kille i förorterna i Sverige som helst. Tänk att en sådan pedofil formar bosniska muslimernas liv, de är inte konstigt att Bosnien och Hercegovina är så dåligt i all idrott, om man är någorlunda troende bosnisk muslim så kan man inte ha ett IQ högre än 50.

Jag mår utmärkt, de som stör mig är att människor som du och hundratusentals påskkärringar vaggar runt på gator och torg i Sverige och att Sverige förutom få platser och en stad har förstörts genom muslimer som bosätter sig i Sverige.
Vilken tur att Kroatien och Slovenien är så "rena" demografiskt jämfört med s k cumez Bosnien och Hercegovina, Kosovo och Nordmakedonien som har muslimer i överflöd. Så sent som idag sade EU att Albanien och Nordmakedonien inte kommer få börja förhandla med EU. Vem f*n vill ha Albanien och Kosovo, om albaner tror de så är de lika dumma som de är fula sett till utseendet. Majoriteten utav alla albaner har ett ansikte som bara en albansk mor kan älska eller någon annan muslim. Jag kan nästan lova dig att Grekland vinner ikväll, bara tanken på att få sätta ett gäng bosniska muslimer som dyrkar och följer en pedofil på plats är tillräcklig motivation för Grekland.
Ni bosniska muslimer kallar Kacavenda för en pedofil och håller på med katolska präster, medans eran religiösa åskådning går ut på att dyrka och följa en pedofil som var som vilken MENA kille i förorterna i Sverige som helst. Tänk att en sådan pedofil formar bosniska muslimernas liv, de är inte konstigt att Bosnien och Hercegovina är så dåligt i all idrott, om man är någorlunda troende bosnisk muslim så kan man inte ha ett IQ högre än 50.

Haha, denna jävla serb.
Vilken tur att Kroatien och Slovenien är så "rena" demografiskt jämfört med s k cumez Bosnien och Hercegovina, Kosovo och Nordmakedonien som har muslimer i överflöd
Kunde vara värre man kunde vara serb med 8% anatoliska gener i sig. Vem visste att en vilsen serb som du kunde ha så mycket gemensamt med muslimerna.
Oxfordjournals att serberna hade 8% anatoliska gener i sig medan bosniakerna hade 1.7% och kroaterna hade 1.3%. Det betyder att serber är avsevärt mycket mer turkar än några andra på Balkan.
https://academic.oup.com/mbe/article/22/10/1964/1137872?login=false
Majoriteten utav alla albaner har ett ansikte som bara en albansk mor kan älska eller någon annan muslim. Haha och det kommer från turkiska avkomman.
Tänk att en sådan pedofil formar bosniska muslimernas liv, de är inte konstigt att Bosnien och Hercegovina är så dåligt i all idrott, om man är någorlunda troende bosnisk muslim så kan man inte ha ett IQ högre än 50.
- Haha, och det konstigt kommer från serber att prata om låg.Average serb i IQ.
https://www.reddit.com/r/starterpacks/comments/5z1tpu/balkan_youtube_video_comment_starter_pack/