2009-08-05, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Srbijaaa
Men allt hår är redan borta

Annu battre.
2009-08-05, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpecialOne
Med kroatiskt ursprung menar jag att man harstammar fran omraden som beboddes av kroater, dvs etnicitet inte religion. Och med bosniakiskt menar jag just bosniakiskt, inte bosnisk da man lika garna kan vara bade serb och bosnier aven idag.

P.S. Ber om ursakt for mina foregaende inlagg. Hade ingen aning att du ar en tjej.

Aha, nu fattar jag vad du menar
2009-08-05, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunrise01
Är du kanske släkt med denna damen kanske?
http://www.net.hr/2005/09/26/0196007.23.jpg

Du länkade mig till en kroatisk sida, jag är inte kroat! Hennes ögonbryn var inte ens ihop, jag har mörkare hår, jag har ingen mustasch, jag är inte fet och jag har verkligen inte såna bubbar!
2009-08-05, 00:22
Bannlyst
Citat:
Annu battre.

Men du sa ju nyss att du ville se allt hår?
2009-08-05, 00:25
Medlem
moreorlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Srbijaaa
Men du sa ju nyss att du ville se allt hår?

Om han gillar håriga behöver han inte gå långt, han behöver bara kolla in sin Turkmorsa...
2009-08-05, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moreorless
Om han gillar håriga behöver han inte gå långt, han behöver bara kolla in sin Turkmorsa...

Du knäcker honom hela tiden!
2009-08-05, 00:30
Medlem
ErikPontis avatar
Citat:

Amen vafan.. var du tvungen eller?

2009-08-05, 01:01
Medlem
DorianGrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decimus
Jag gillar den där Izetbegovic. En sann trollkarl. Hur lyckades han förmå serberna, de goda humanisterna, att döda alla de där människorna? Jag kan tänka mig att man gjorde upp ett avtal mellan bosniaker och serber om att byta ut Sarajevos ockuperade delar mot Srebrenica och Zeta. Men... Hur lyckas han övertala serberna om att slakta tusentals obeväpnade? Eller... En radikal idé är ju att serberna slaktade dessa obeväpnade oskyldiga människor självmant... Men det är ju bara en teori, jag tror snarare på DorianGrays trollkarlsteori.

Njae. Min teori är snarare att du inte ens klickat på länken.
Men visst fick han sin massaker till slut, den där Izetbegovic.
Senast redigerad av DorianGray 2009-08-05 kl. 01:13.
2009-08-05, 01:13
Medlem
Citat:

Nja, din morsa har nog fler turkiska gener. Inte konstigt da hela hennes kvinnliga del av slakten varit pumpad av turkarna i 500 ar. Sa jag far be dig att halla kaften angaende min familj (jag blandar inte din heller) eller sa far du vara snall och saga det i ansiktet pa mig. Ok?

Dorian - jag har last hennes bok, det ar ingenting nytt hon kommer med. Annars da, fortfarande lika patetisk och karlekstorstig? Stackaren..
2009-08-05, 01:16
Medlem
moreorlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikPonti
Amen vafan.. var du tvungen eller?

Sorry grabbar och tjejer, jag var bara tvungen när han öppnade garden så mycket, var bara tvungen att kontra. En gammal yrkesskada jag har, men nu har vi hamnat OT.

Tillbaka till tråden, varför hatar ni oss Serber så mycket, jag har ännu inte fått ett vettigt svar.... kom igen nu Balije, bättre kan ni
2009-08-05, 01:19
Medlem
DorianGrays avatar
Citat:
Nja, din morsa har nog fler turkiska gener. Inte konstigt da hela hennes kvinnliga del av slakten varit pumpad av turkarna i 500 ar. Sa jag far be dig att halla kaften angaende min familj (jag blandar inte din heller) eller sa far du vara snall och saga det i ansiktet pa mig. Ok?

Dorian - jag har last hennes bok, det ar ingenting nytt hon kommer med. Annars da, fortfarande lika patetisk och karlekstorstig? Stackaren..

Jaha, vad vill du att jag ska säga? Okej? Du håller inte helt oväntat en ganska låg klass på debatten med personangrepp och dylikt.

Men förstås är det inte mycket till debatt när det inte går att lägga fram åsikter och fakta utan att man får höra samma vanliga skitsnack.

Och om du verkligen läst hennes bok kan man tycka att du borde kunna bidra med mer än billiga personangrepp.
2009-08-05, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorianGray
Jaha, vad vill du att jag ska säga? Okej? Du håller inte helt oväntat en ganska låg klass på debatten med personangrepp och dylikt.

Men förstås är det inte mycket till debatt när det inte går att lägga fram åsikter och fakta utan att man får höra samma vanliga skitsnack.

Och om du verkligen läst hennes bok kan man tycka att du borde kunna bidra med mer än billiga personangrepp.

For att du inte heller haller dig till saklig debatt, las det sista du skrivit i din nastsista inlagg till exempel. Det finns ju ingenting att diskutera. Ursakta men jag tanker inte ga in i fallan att diskutera nagonting som ar sjalvklart och som alla forutom nagra foliehattar och serber anser som sjalvklart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in