2003-11-28, 15:58
Bannlyst
Bli ett CP

http://members.tripod.com/~johanwihlborg/cplistan.html
Citera
2003-11-28, 23:21
Medlem
Mysharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bror
Cp r ju inte bara en sjukdom utan ocks ett uttryck. Politiskt inkorrekt och elakt? Ja visst. Men s r det.

Det finns mnga fina uttryck om mnniskor av olika sorter som du aldrig skulle anvnda som skllsord, eller hur? Kanske kallar du din mamma "Jvla syfilistiska sjmanshora", eller pappa "Satans smbarnsskndare"? Inte, oj d. Det borde du prva.

Citat:
Dessutom s tror jag ingen som har en CPskada sitter och lser hr. Kanske en anhrig, men i s fall har nog dne personen i frga hrt bde ett och annat angende uttrycket "cp" att han/hon nog vid det hr laget ser bort.

Lustigt nog sitter min kompis Roger bredvid mig nr jag skriver det hr. Gissa vad? Han r cp-skadad och har lite svrt att styra sina armar. Drfr skriver han aldrig p FB, det tar sn tid. Men han lser ofta hr. Han tar illa vid sig varje gng han hr cp frknippas med dumhet.
Citera
2003-11-28, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robqr
A......Visst...Bara det att kalla ngot fr CP fr mina tankar att oskt tnka p Lunar. //PZZA P ER KJAMISAR//
s r det oftast nr man fr ett handikapp, tex nr du ftt en hjrnskada utav o ta fr mycke svamp.. t slut tnker du inte sjlv i din mn du gjort innan..
fast det vet du inte om sjlv.. hehe va inte meningen o f nn annan djvel drute o tnka, grundtanken var att jag tror att du r cp ifrn brjan, vilket du antagligen r fr du har valt en frbannat CP avatar..
Citera
2003-11-29, 02:50
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry
Det finns mnga fina uttryck om mnniskor av olika sorter som du aldrig skulle anvnda som skllsord, eller hur? Kanske kallar du din mamma "Jvla syfilistiska sjmanshora", eller pappa "Satans smbarnsskndare"? Inte, oj d. Det borde du prva.

Lustigt nog sitter min kompis Roger bredvid mig nr jag skriver det hr. Gissa vad? Han r cp-skadad och har lite svrt att styra sina armar. Drfr skriver han aldrig p FB, det tar sn tid. Men han lser ofta hr. Han tar illa vid sig varje gng han hr cp frknippas med dumhet.

S fr att din kompis har en CP-skada s fr ingen anvnda det ordet p ngot stt som r politiskt inkorrekt... Och detta frn mannen som skriver s sjuka sexnoveller s till och med Hin Hle rodnar...

Btw s brukar min mamma sitta bredvid mig nr jag skriver och hon r rtt knslig...

http://www2.flashback.info/scandinav...142#post627142

Du sa det.
Citera
2003-11-29, 03:04
Medlem
Vilsens avatar
90% av alla cp'n r ju dumma faktiskt, eller det beror p vad man menar med dum eftersom om man ska g efter vad du sger s kan ingen vara dum och d r de inte dumma.
Man mste ju iaf jmfra dem med "vanliga" non-cp och d r de ju faktiskt dumma.
Man kan ju inte sga att ett dummt cp inte r dum medans en "vanlig-idiot-mupp" som dricker sin egen urin, r dum.
Bda r dumma.
Cp'n som tar illa upp av folk som sger cp till andra ska ge fan i att gnlla, och det gr de, fr det r 99% non-cp'n som gnller.
Om ett cp blir kallad cp ska han ju gratulera personen ifrga fr den skarpsynta diagnosen av hans sjukdom/skada.
S sluta gnll och fyll listan istllet.

edit: rekord i felstavning
Citera
2003-11-29, 14:39
Medlem
Brors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry

Ok, kan tyvrr inte sga s mycket. Kalla mig elak eller mnsklig om du vill.

Hoppas d ocks att du ALDRIG har anvnt eller kommer anvnda ett ord eller mening som p ngot stt frtrycker eller klankar ner p ett fenomen, sjukdom, tillstnd, etc som en annan mnniska kan finna sttande.
Citera
2003-11-29, 15:17
Medlem
Mysharrys avatar
Citat:
Hoppas d ocks att du ALDRIG har anvnt eller kommer anvnda ett ord eller mening som p ngot stt frtrycker eller klankar ner p ett fenomen, sjukdom, tillstnd, etc som en annan mnniska kan finna sttande.

Behvs inte eftersom folk skrmmande ofta r s jvla korkade, s det rcker med det.
Citera
2003-11-29, 16:22
Medlem
Zoggies avatar
Den ultimata Cerebral-Pares listan "Top 10"

supersugarlistan genom tiderna......

01. Att tycka fotboll r kul och spnnande!
02. Att tycka ishockey r kul och spnnande!
03. Att tycka skidsporter r kul och spnnande!
04. Att tycka friidrott r kul och spnnande!
05. Att tycka Big-Brother Linda r snygg, kul och spnnande!
06. Att tycka Stavgng r en trevligt stt att rra sig p!
07. Att tycka Brittney "Fisting-Britta" Spears r snygg och sjunger bra!
08. Att tycka inte tycka Bilsporter r kul och spnnande!
09. Att tycka Adam Alsing r kul och spnnande!
10. Att tycka om Stockhom!

...s r det bara.... Detta kommer att bli antaget 2005 i Svea Rikes Lag under "Saker som suger rfett" delen... redan klappat och klart! s det s!
Citera
2004-03-28, 19:10
Medlem
M2ks avatar
CP-listan

LISTAN 'DELUXE' 1-1000

_http://members.fortunecity.com/guitar_dennis/CP-listan.html

=====================================
Egen framgng r guld vrd, andras motgng heller icke att frakta
=====================================
*Hll dig till mnet*Tveksam beteckning*
Citera
2004-03-28, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sceptic
5. Att fatta livsviktiga beslut baserade p en bok med amsagor som skrevs fr tusentals r sedan.

6. Att rttfrdiga fullstndigt vansinniga ider och beteenden med hnvisning till ovan nmnda bok.
Amen!
1. Att gilla pop
Citera
2004-03-29, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoggie

07. Att tycka Brittney "Fisting-Britta" Spears r snygg och sjunger bra!

r man bara halvt CP om man tycker att Britney r snygg men sjunger dligt?
Citera
2004-03-29, 01:10
Medlem
MADs avatar
Att hitta en spruta p T-centralen med ngot i och sen skjuta upp det....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in