2009-07-05, 18:57
Medlem
Är det möjligt att denna kombination av postafen redbull vodka kan göra så att man blir mycket speedad?

Svalde själv ner mina postafenpiller med redbull vodka i brist på annat att svälja ner med under en tågresa ner till Krakow. Resultatet blev att jag blev superspeedad och det hela slutade med att jag spräckte skallen när råkade hoppa in i en hatthylla.

Kan "speedet" bero på tabletterna i kombination av redbull vodkan?
Citera
2009-07-05, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wellibab
Är det möjligt att denna kombination av postafen redbull vodka kan göra så att man blir mycket speedad?

Svalde själv ner mina postafenpiller med redbull vodka i brist på annat att svälja ner med under en tågresa ner till Krakow. Resultatet blev att jag blev superspeedad och det hela slutade med att jag spräckte skallen när råkade hoppa in i en hatthylla.

Att postafen tabletterna skulle ha gett dig den speedade känslan tvivlar jag på. Har själv tagit postafen när jag och några kompisar skulle ut med en båt (har lätt för att bli sjösjuk), självklart drack jag till det men att jag skulle ha blivit speedad kan jag verkligen inte påstå. Möjligtvis placebo eller ifall det var alkoholen som gav dig den lilla speedade känslan.
Citera
2009-07-05, 19:25
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wellibab

Postafen brukar tvärtom göra mig trött. Sen är ju Red Bull en energidryck, så förstår inte varför du är förvånad...
Citera
2009-07-05, 20:58
Medlem
Socker är stimulerande, koffein är stimulerande och alkohol i relativt låga doser är stimulerande samt gör en klumpig nog att hoppa in i grejjer.
Citera
2009-07-05, 21:07
Medlem
JohnMiltons avatar
Placebo eller snefylla. Postafenet lär inte ha gjort dig nåt annat än segare.
Citera
2009-07-05, 23:14
Medlem
SMD FBs avatar
postafen dämpar innerörats funktioner.

Nej man blir inte speedad med postafen + RV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in