2009-07-05, 18:29
Medlem
Jontezs avatar
Jag har kört betan (7000 tror jag) tills i dag och körde in RC betan nu. När jag skriver så ibland hoppar det i texten precis som om jag tryckte på "home" och börjar skriva mitt i texten. Även när man skriver på msn så minimerar den fönstret medans man skriver.
Tangentbordet är instället på SV och jag kan inte komma på vad som kan vara fel? Sitter på en HP laptop pavilion
Citera
2009-07-05, 18:35
Medlem
LANGELss avatar
Har du en laptop? Om du har det så kan det vara så att du råkar komma åt touchpaden, händer mig hela tiden.
Citera
2009-07-05, 18:55
Medlem
Jontezs avatar
Jepp, en laptop men är helt säker på att så inte är fallet då det aldrig hänt förut.. men ska ha det i åtanke ändå!
Citera
2009-07-05, 21:08
Medlem
CoolDudes avatar
Du kan på många laptops även stänga av touchpaden med hjälp av Fn knapparna.

Testa ifall det sker likadant i felsäkert läge med. (F8 under uppstart)
Citera
2009-07-07, 00:06
Medlem
Jontezs avatar
Nu märkte jag att när jag lyssnar i winamp så pausas låten helt plötsligt och det lyser en röd lampa uppe i vänster hörn i winamp... Myckar som spökar i win 7 helt plötsligt. Kan det vara för att jag inte har ett 64-bits winamp?

Edit: Märkte nu att det stannar på samma ställe i vissa låtar, kan det vara för att min externa hårddisk har fått sig några smällar under åren man använt den och nu börjar strejka? att vissa mp3filer är skadade

Edit 2 : När jag spelade upp samma fil i wmp så blev det samma sak... Faen ska man behöva starta om sin mp3 samling...Det har jag ingen lust med nu när fildelningen blivit så på tapeten... ursch
Senast redigerad av Jontez 2009-07-07 kl. 00:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in