2009-07-05, 14:05
Medlem
Overklighet9s avatar
Allt kanske inte är så himla svart eller vitt, det kanske inte är så enkelt...
Jag är ingen ängel men jag är i alla fall inte rädd!
Citera
2009-07-05, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gibbledygook

Han gav mig aldrig något ultimatum.Det hade aldrig varit något tvivel om vad jag hade valt förstås..Sen förstår jag också att man gärna inte vill ställa ultimatum,,att man kanske bara låter det bero och ser ifall personen gör det utan att man ber om det.

Jag tror ärligt att han har glömt det som hänt,,tror att han ser på mig som en jobbrelaterad person endast,,så att vilja prata med honom elr dylikt efter 6 månader verkar ju korkat...All den här bra känslan har väl jag byggt upp i mitt eget huvud.

Jag förstod det som att han avslutade relationen för att han inte ville vara nr 2. För mig känns det som en form av ultimatum även om det är outtalat.

Ibland kan det komma trevliga saker ur korkade handlingar. Du kan ju kontakta honom på ett sätt som gör att HAN har bollen och kan välja att inte höra av sig tillbaka.
Tänk om han bara går och väntar på att du skall höra av dig med orden att du väljer honom?!!?
Citera
2009-07-05, 14:08
Medlem
Overklighet9s avatar
Vad är otrohet egentligen vem bestämmer det? Det gör väl de som är i den relationen, man kan ju ha olika typer av överenskommelser,vad andra tycker spelar väl då ingen roll!

Varför ska man vara tillsammans med någon? För att skaffa barn i framtiden, men om man inte vill det då? Eller om den personen inte vill det? Kan man inte bara leva nu?
Citera
2009-07-05, 14:10
Medlem
Overklighet9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostmackan
Tänk om han bara går och väntar på att du skall höra av dig med orden att du väljer honom?!!?
Då kan han väl säga det i så fall!
Citera
2009-07-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighet9
Då kan han väl säga det i så fall!

Det kanske han gör om han får veta att han isf blir den ende och inte som det varit tidigare nr2
Citera
2009-07-05, 14:12
Medlem
Overklighet9s avatar
Om man framstår som oserios är det kanske för att man tror att den andra personen inte vill ha nåågot seriöst och inte har visat några tecken till det...
Citera
2009-07-05, 14:14
Medlem
Citat:
Om man framstår som oserios är det kanske för att man tror att den andra personen inte vill ha nåågot seriöst och inte har visat några tecken till det...

Exakt!
Citera
2009-07-05, 14:14
Medlem
Overklighet9s avatar
Vore lättare att prata om det här face to face
Citera
2009-07-05, 14:15
Medlem
Overklighet9s avatar
Om man gett massor kanske man inte orkar driva på allt hela tiden...

Förlåt
Citera
2009-07-05, 14:16
Medlem
Gibbledygooks avatar
Citat:
Vore lättare att prata om det här face to face

jag har aldrig frågat om han har djupare känslor för mig,,jag kan kanske endast var ett knull för honom (vilket inte skulle vara mig emot ) och sedan kanske han hittade någon roligare att knulla och sedan hade min pojkvän som ursäkt..för att avsluta det.

Svårt att veta bara.
Citera
2009-07-05, 14:16
Medlem
Overklighet9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostmackan
Det kanske han gör om han får veta att han isf blir den ende och inte som det varit tidigare nr2

så är det ju såklart...
Citera
2009-07-05, 14:17
Medlem
Overklighet9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gibbledygook
jag har aldrig frågat om han har djupare känslor för mig,,jag kan kanske endast var ett knull för honom (vilket inte skulle vara mig emot ) och sedan kanske han hittade någon roligare att knulla och sedan hade min pojkvän som ursäkt..för att avsluta det.

Svårt att veta bara.

exakt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in